Yalnızlıktan bunalmak üzereyim neden bu haldeyim?

Mahallede yaşıtlarım hep bir şekilde hayata tutundu. Bense sap gibi ortalarda dolanıyorum. Bu halim beni çok üzüyor. İşime karışan yok ama bendede artık gelecekten beklenti yok. Kazma kadar olmuşum. Sevdiğim kızlar çoktan evlendi bile. Bu sıkıntıyı aşmam lazım ama sağlam bir iş yok ki? Bütün kapılar üzerime kapanıyor sanki. Polis olmak istedim torpilim yok. Öğretmen olmak istedim saçma sapan kpss eleme soruları. Ne yapayım banka mı soyayım. Hırsızlık mı yapayım? Dilencilik mi yapayım? Lanet olsun bu düzene
Yalnızlıktan bunalmak üzereyim neden bu haldeyim?
Cevapla