Arkadaşlar ruhsal olarak çok kötüyüm çok canım yanıyor nasıl başa çıkarım bu acıyla?

Benim abim var o evlenme sürecinde diyeyim çok aşık onu da anlıyorum ama diğer yandan bana aşık olduğu kişi beni sevmezse beni istemezse abim beni bırakabilir diye bir korku var içimde abime bunu anlatmaya çalıştım anlayamadı. Bunlarla uğraşacak vaktim yok yuvamı kurmaya çalışıyorum diyor tamam o da haklı ama işte ya abim aşık olduğu kız için beni bırakırsa diye çok korkuyorum.🥺🥺🥺Şimdiden hepinize yardımlarınız için teşekkür ederim.
Arkadaşlar ruhsal olarak çok kötüyüm çok canım yanıyor nasıl başa çıkarım bu acıyla?
Cevapla