Aileniz yakın arkadaşlarınız dışında size iyilik eden insanların varlığına inanıyor musunuz?

Aileniz yakın arkadaşlarınız dışında size iyilik eden insanların varlığına inanıyor musunuz?

iyi insanlar var
ancak bize denk gelmiyorlar sanırım ya da denk geldikleri de biz ön yargılarımızdan mütevellit kaybediyor olabilir iyi insanların olabileceği ihtimalini göz ardı etmemiz lazım diye düşünüyorum..
filmlerde gerçek hayat senaryolarından uyarlandığına göre hayatta nadirde olsa rastalanır bu tiplere sadece senaristler fazla dikkatli ve seçici diyebiliriz :D
Cevap
7Cevap
Gerçekte de olur ama denk gelmez çünkü çok azdır
İyilik rolü yapar çoğu.. Etraftakiler iyi bilir.. Öyle oynar çünkü.. Kelebek gibi uçar, yılan gibi sokar öyleleri yaklaşınca..
İyi insanlar hala var ama kıymetleri bilinmediği enayi yerine konulduklari için kendilerini kapatıyorlar
İyi insanlar gerçek hayatta da var ama sayıları çok az
Elimi uzattım yardım ettim kim olursa olsun ister yakın ister uzak hepsi sırtımdan vurdu
inanmıyorum onlar varsa insan değildir insanüstü bir varlıktır. insan dediğimiz varlık pis bir varlıktır. aralarında iyi olanlar ise insan değil insanüstü bir varlıktır einstein gibi
İyilik beklemem ama yaparım çünkü iyi insanım
Mutlaka ıyı ınsanlar var
Hayır,
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?