1977 yılında uzaya fırlatıldı ve yoluna hâlâ devam etmekte. Üzerinde altın bir plak var ve görsel olarak Güneş sistemimizin açık adresi yer alıyor. Plağın içinde görsel ve ses kayıtları mevcut. Verinin tamamı için link bırakıyorum. Ayrıca altın plağın içinde Türkçe ses kaydı mevcut.
Ben hakkımızda bu kadar bilginin bilinmeyen yerlere gönderilmesini pek doğru bulmuyorum. İstilacı bir türün eline geçti diyelim, sonrasında ne olacak? Gelecek nesillerimizin belki voyager-1 görevinden haberi bile olmayacak ancak bu görev yüzünden başlarına bir bela musallat olacak düşünsenize tam bir fiyasko... 😱
Başka türlerin varlığı belli, milyarlarca galaksi ve galaksiler içinde milyarlarca yıldız var. Kendi içimizde bile barışık değilken, tamamen yabancı bir yaşam formu ile birbirimizi keşfetmeye çalışmamız bize yıkımdan başka bir şey getiremez. Siz Voyager görevi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Maşallah plakta baya ağır gibi duruyor. 😂

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer