Oyle bir şey olsa gezegene çarpıp yok etmez. Yani çok aşırı büyük bir taş gelmediği sürece uzaydan bir taşın gezegene çarpıp hasar vermesi artık çok kolay değil. Böyle riskli bir durum suanki teknoloji ile önceden tespit edilir ve önlem alinir o taşi dünyaya çarpmadan uzayda patlatmak icin
Benim aklım ereli yani 5 6 yaşından beri boyle haberler görüyorum artık ciddiye almıyorum küçükken çok korkardım babama hergun bugün ayın kaçı diye sorardım ne zaman çarpacak diye 😂
Filmdeki astreoid 9 km çapında, gezegen katili diye ifade edilen bir gök taşı. Otobüs büyüklüğünde olan bir göktaşı dünyaya büyük olumsuz etki yapacağını sanmam.
Otobüs büyüklüğündeki bir taş ancak bulunduğu bölgede tahribat yapar okyanusun kıyı bölgelerine düşmesi halindeyse küçük çapta tsunami olabilir hepsi bu
Otobüs diyince pek bi sallamayacaktim atmosferde yanarak yok olur zaten diye ama bi aydınlanma geldi o an "ummadık daş yarar başşşş" diye. Bilemedim şimdi 🤔🤨😐😑
Şu Türkiye de yaşayıp da İngilizce ya da başka dilde kelime söyleyenleri ülkeden sınır dışı edesim geliyor... Tamam anladık... Dingiliz ce biliyorsun... Çok kültürlü bir insansın
Bizim haricimizde buna sevinecek olan yoktur herhalde :D yoksa bitmiyor çilemiz 😂
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Dünyanın yanından geçecek diyor tam dünyaya düşecek demiyor! ve her sene böyle astroid dünyaya geliyor ama ne ölen de yok lütfen bu gibi şeyleri çarptırtmayın.