Yeni taşındığım bina sahibi tatile giderken asansörü de kapattırmış. Nereye şikayet ederim?

Binadan evimi yeni aldım binada yaşlı bir amca var tatile gitmiş giderkende asansörü kapattirmiş kafasına göre kızıyla konuştum anlamak istemio onun yüzünden mağdur oluyoruz nereye şikayet edebiliriz bilgisi olan var mı bide boş yorum atmayın

Yeni taşındığım bina sahibi tatile giderken asansörü de kapattırmış. Nereye şikayet ederim?
Cevapla