Binamızın asansörü sallanıyor Ne yapmalıyız?

Merhaba bizim binanın asansörü çok sallanıyor şimdi bizim bina 6 yıllık ve asansörde 6 yıllık ama bu aralar asansör sallanıyor mesela ben bugün evden çıktım markete gidip geldim ama gidip geldiğimde de asansör çok sallandı bende biraz korktum tabii sonra hemen indim merdivenle çıktım sonra gelişte de asansör çok sallandı bende hemen 3. Katta indim merdivenle çıktım ama bizimde evimiz 7. katta yani mecbur asansörü kullanıyoruz. Sizce asansöre neden böyle oluyor? Ne yapmalıyız?
Binamızın asansörü sallanıyor Ne yapmalıyız?
Cevapla