Asansörde mahsur kaldım Ne Yapmalıyım acill?

Evet şu an tam 59 dakika oldu asansörde kaldım dışarı çıktım bi işim vardı sonra geri geldim asansöre bindim sonra elektrikler kesildi asansör kapkaranlık şu an evde de kimse yok ben tekim Ailem de evde değil elektrikler kesilince kapıyı da tekmeledim bağırdım da ama kimse sesimi duymadı herkes uyuyor bu saatte şu an saat gece 23:21 telefonum da dakika da yok SMS hakkım da yok bu yüzden kimseyi arayamıyorum kimseye mesaj da atamıyorum WhatsAppım da yok kullanmıyorum geçen hafta sildim bazı özel sebeplerden dolayı. Ne yapmalıyım Acill?

Asansörde mahsur kaldım Ne Yapmalıyım acill?
Cevapla