Dershanede asansörde mahsur kaldık ne yapmalıyız?

Dershaneye gidiyorum gece etütleri de var bugün de gece etütune kaldım saat 23 de çıkış saati şu an bir arkadaşımla birlikte yarım saattir asansörde mahsur kaldık asansörde dershanenin asansörü birde asansör sadece sürgü kapılı başka kapısı da yok şu an duvar arasında kaldı duvarı görüyoruz asansör kapkaranlık telefonun fenerini açtım ama şarjım her an bitebilir dakikam da yok ailemi arayamıyorum mesaj da atamıyorum SMS hakkım da yok internetim var ama asansörde olduğum için kapalı alan yavaş çekiyor şebeke 0 diş çekiyor sadece Türk Telekom yazısı var internet yerinde de 2G yazıyor internet yavaş WhatsApptan arama da yapamıyorum ailemi arıyorum WhatsApptan ama telefon çalmıyor bir süre sonra hata veriyor arama yapılamadı lütfen ağ bağlantınızı kontrol edin diye hata alıyorum şu an saat gece 23:57 ne yapmalıyız?

Dershanede asansörde mahsur kaldık ne yapmalıyız?
Cevapla