Arkadaşım niye soğuk yapıyor olabilir?

Geçen dönem üniversitede çok yakındık. Hatta olduğum şehire de geldi gezdik falan ama artık soğuk yapmaya başladı çocuk. Yazmıyor aramıyor ben yazdığımda da muhabbet çabuk bitiyor. Ne zaman geliceksin dedim tarihi yazmış. Ama sen ne zaman geliceksin diye bile sormadı ben de cevap yazmadım. Bundan sonra da yazmayı düşünmüyorum öyle olması mı gerekiyor?

Arkadaşım niye soğuk yapıyor olabilir?
Cevapla