Arkadaşım her gün derdini anlatıyor bugün dinlemek istemediğim için laflar saydırdı dinlemek zorunda mıyım?

Her gün ama her gün depresif mood her gün sorun dert ağlayarak ses kaydı atmalar ve kendisi erkek
Çok sıkıldım ama dinledim hep yanında oldum yine depresif mooddaydı on ton dert anlattı dinledim akıl verdim en sonda da beni bırakma tamam mı hep yanımda ol dedi bende seni kandırmak istemem ben bırakmayacağım derim ama herkes gider dedim vaaay nasıl öyle dersin sen nasıl yaparsın ondan sonra bunu dedin mi cidden falan filan bu triplere girdi ben bugün çok kötüyüm bilmem ne on ton manipülasyon yaptı bende en sonunda patladım yeter dedim her gün aynısın biraz güçlü dur lütfen yok işte güvenimi sömürdün bilmem ne ben böyle beklemedim dedi hiç erkek gibi değil mızmız negatif olumsuz depresif ben zaten çok mutlu değilim bide bu sorun sorun hep sorun güzin abla miyim ya ben bu arkadaşlığı dert dinleme saniyor her gun yarabandi gibi kullaniyor her gun dert her gun dert kavga ettik.
Güncellemeler
+1 yıl
Erkek kendisi. Her gün manipülasyon.
Arkadaşım her gün derdini anlatıyor bugün dinlemek istemediğim için laflar saydırdı dinlemek zorunda mıyım?
Cevapla