Herkese merhaba
Benim bir arkadaşım var her gün nerdeyse arar hatta bazen 2-3 kez
Anlattıkları hep kendi problemleri iş yerinde yaşadıkları olur ne bilim bir arkadaşının başına gelenler olur ya da birine tutulmuştur bütün detaylarıyla anlatır.
Telefonda en az 1 saat konuşur
Ama konu hiç bana gelmez bir problemim olsa anlatsam boş ver ya der geçiştirir ya da yalandan iki üç cümle söyler.
Bir dönem sanki onun hayatını yaşıyormuş gibi oluyordum. o kadar bunaldım ki.
Arkadasımı çok seviyorum ama benimde bir hayatım var.
Bunu neden anlamıyor insanlar?
Benim bir arkadaşım var her gün nerdeyse arar hatta bazen 2-3 kez
Anlattıkları hep kendi problemleri iş yerinde yaşadıkları olur ne bilim bir arkadaşının başına gelenler olur ya da birine tutulmuştur bütün detaylarıyla anlatır.
Telefonda en az 1 saat konuşur
Ama konu hiç bana gelmez bir problemim olsa anlatsam boş ver ya der geçiştirir ya da yalandan iki üç cümle söyler.
Bir dönem sanki onun hayatını yaşıyormuş gibi oluyordum. o kadar bunaldım ki.
Arkadasımı çok seviyorum ama benimde bir hayatım var.
Bunu neden anlamıyor insanlar?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer