Evde her işi ben yapıyorum ama artık çok sıkıldım. Bu durumu nasıl düzeltirim?

22 yaşındayım ortaokuldan beri evde her işi ben yapıyorum annem babam çalışıyor babam pisliğin teki olduğu için ondan bi beklentim yok annem bazen sabah 5-6da işe gidiyor bazen gece 10-11de geliyor bi şey alınacaksa ben alıyorum yemek bulaşık bu tür şeyler hep bende kardeşim doğduğundan beri hep ben bakıyorum kendimi yaşlı karılar gibi hissediyorum artık evet annem bizim için çalışıyor ama tüm yük bende olunca insan boğuluyo artık annem babama bikaç gündür çamaşır deterjanı al diyodu almadı bugün babam bana git al dedi kendim taşıdım geldim 8 kg şeyi. bunaldım bu evde

Evde her işi ben yapıyorum ama artık çok sıkıldım. Bu durumu nasıl düzeltirim?
Cevapla