21 yaşında üniversite 1. sınıfa başlarken arkadaşlarım çeyiz döşüyor. Ben hayata fazla mı geç kaldım?

Bu yıl nasip oldu hemşirelik fakultesine basladım.
Etrafima bir donup baktim çoğu ceyiz dosuyor ya da nisanli ne biliyim ister istemez kaygilandim. Benim daha hayatima tek bir canli bile girmedi bu yasima kadar. Kendimi gergin hissettim triplere girdim bir an.
Ben hayata atilmak icin fazla mı geç kaldım mı ne!
Ayrica ben hala kendimi çocuk ruhlu hissediyorum babamın aldigi posetleri karistirip cikolata bulamayinca alinan biriyim bu ne acele ya.😐
Güncellemeler
+1 yıl
@Kürkmantoluhayri tesekkurler.
Güncellemeler
+1 yıl
Super soru icin tesekkur ederim caner ozkum
21 yaşında üniversite 1. sınıfa başlarken arkadaşlarım çeyiz döşüyor. Ben hayata fazla mı geç kaldım?
Cevapla