- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılEvlilik için hiç acele etme, ilk evvela kendi mesleğini al eline, işin gücün olsun. Mehmet Aslantuğ ne demiş hem "Hiçbir kadın geleceğini bir adamın vicdanına, aşkına, günün sonunda bir gün aklının karışmasına bırakmamalı"
Evet, Mehmet Aslantuğ çok haklı, hiçbir kadın geleceğini bir erkeğin iki dudağının arasına bırakmamalı. Evli olan her kadın mutlu mu? Erken evlendikleri için, erken anne oldukları için pişmanlar çoğu, çünkü evlenince bireysel hareket etmek mümkün olmuyor (biraz bu durum evlendiğin insana da bağlı) ama en azından 25'e kadar evlilik olmamalı bence, bekar kalıp dolu dolu hayatın tadını çıkarmak varken, erken yaşta evlenip evlilik gibi bir sorumluluk yüklenmek niye?
Kimi kadınlar evlendikleri için pişman, kimisi evlendiği kişiyi hayatında istemiyor ama mesleği olmadığı için istemese de parasızlıktan ötürü sevmediği adamla yaşıyor, işte bunun için her kadın üretimin içinde olmalı kimseye hesap vermemek için, kendi kazancı olmalı her kadının gerektiğinde çekip gidebilmek için, kadın hayatını garantiye almalı ya elin oğlu nasılsa gidemez kafasıyla dilediği gibi davranılsa.
Sen en doğrusunu yapmışsın, çok da güzel bir bölüm kazanmışsın, henüz evlilik için o kadar erken ki, aceleye hiç lüzum yok, ilk evvela okulunu bitir, okulunu bitirene dek kimseyle evlenmemeni tavsiye ederim, çünkü hem okul hem evlilik kolay değil, dahası öğrenci ol ya da olma evlendiğin zaman iki yıl çocuk yapmamanı tavsiye ederim, insan kendisinden çocuk yapmayı düşündüğü adamı enine, boyuna tanımalı. Çocuk da olunca boşanmak kolay olmuyor. Boşanmak için evlilik yapılmaz ama kimseye de gözü kapalı güvenilmemeli, neyse bunları düşünmek için henüz erken, sen akranlarına özenme doğru olanı sen yapıyorsun. Bence bir kişi okusun/okumasın 21 yaş evlilik için yine de çok erken, en azından 25'i görmeli insan. Gençliğinin baharındasın, ne güzel. Bu arada bence en azından bir yıl hemşirelik yap, kendi paranı harcamanın tadına bir bak, hemşire olur olmaz da hemen evlenirsen bireysel, ağız tadıyla para harcaman zor gibi olur. Bende neler diyorum böyle, sadece naçizane tavsiyelerde bulunuyorum kendimce.
Kendini çocuk ruhlu hissettiğini ifade etmişsin, çocuksun ki aslında, hep çocuk ruhlu kal, çocuk ruhlu olmak güzeldir. Ah gözümde canlandı koskoca mazi, gençken 17,18 yaşlarındayken merdivenleri hoplayarak giderdim, sanki biraz ayıplarlardı beni ama ben o kızı o kadar çok özledim ki, o enerji dolu kızı çok özledim. Şimdi yine aynısını yapmak istiyorum, merdivenleri hoplayarak çıkmak ☺
Ne güzel poşetleri karıştırıyorsun, içindeki çocuk hep yaşasın seninle, kimbilir belki uzun zaman sonra evlendiğinde de eşin bir şeyler aldığında yine poşetleri karıştıracaksın, umarım öyle güzel, mutlu bir evliliğin olur.
Gez, dolaş, sinemaya git, eğlen ve üniversiteye gittiğinde de o üniversite ortamının
tadını dolu dolu çıkar, içindeki çocuk hep yaşasın seninle 🎈20 Yorumla
En İyi Cevaplar
19 yaşındayım benim çevremde de böyle insanlar var , yaşıtlarım evli çocuklu olabiliyor. Mesele gerçekten olaya hangi pencereden bakmayı tercih ettiğinle alakalı , sen hayatına dokunmak için bir yerden başlamaya şuanki yaşında karar vermiş olabilirsin başkası ise bu yaşında çok farklı bir tarz yaşam sürüyor olabillir. Genelin ne halde olduğu senin hayatına geç kalıp kalmadığını belirlemez 🌸
00 Yorumla
Sen hayata geç kalmadın sadece onların hayattan beklediği şeyle seninki farklı olabilir bende 26’yım benim bir parça çeyizim bile yok ki çeyiz olayını şimdiden hayatında bir yokken oluşturmaya başlamakta ne kadar mantıklı bilemiyorum.
00 Yorumla
Sen mesleğini yap oku en iyi çeyiz yatırım. budur koca eline bakma pişman olursun
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
61Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u +1 yılGeç değil zaten bu yaşta evlilik çok erken
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGeç kalmış değilsin. Eğitim ve kariyer düşünmeyen genç kızlarımız erken yaşta evlenip mutlu olacaklarını zannediyorlar ya da bazıları ailelerinden kurtulmak için evleniyorlar ama bilmiyorlar ki yanlış yaptıklarını. Bende 21 yaşındayım çeyiz falan dizmiyorum okulda okuyamıyorum ama evlilikte düşünmüyorum. Doğru zamanda doğru insanı beklemek en mantıklısı. Ama tabi ki kös kös oturup beklemek zaman kaybı o sırada eğitimine devam etmek lazım. Sabah sabah uykuluyum ne yazdığımı biliyorum ama nasıl yazdım bilmiyorum. Bir kusurum varsa affola. Geç kalmadın endişelenme daha çok gençsin evlilik için sorumluluk alacak yaşta değiliz bana göre eğitime devam. Eğitim hayatında başarılar diliyorum hayırlı günler
10 Yorumla
+1 yıl21 yaşında evlilik mi? evlilik için asla geç kalmış sayılmazsın 21 yaşında genç bir kadınsın hayat yeni başlıyo senin için:) okumanın yaşı yok tek sorun yaş ilerledikçe gençlik hevesi, isteği kalmıyor insanın ben 30 yaşında bir kadınım evlenmedim diye triplere girmiyorum:) arkadaşlarımın düşününe gider göbeğimi ataar mutlu bekar hayatıma geri dönerim hahahah😂
10 Yorumla
+1 yıl21de evlenilmez ya. Ceyiz dosemek mantikli yalniz. 21inde dosemeye baslasan 3 yilda anca toparlarsin. E malum her gun fiyatlar artiyo en azindan elektronik esyalari falan ufaktan dizmek lazim. 21inde dizersin 25inde evlenirsin mesela kullanirsin oyle dusun
00 YorumlaOkumak kariyer yapmak önemli tabi. Sağlıklı bir gebelik ve sağlıklı bir bebek için en ideal yaş 20 ile 32 yaş arası. Bir kadın için en sağlıklı yumurtlamanın olduğu en etkili yumurtanın elde edildiği hamile olma olasılığının yüksek olduğu dönemdir doğurganlık kapasitesi yaşın ilerlemesiyle beraber azalır diyorlar. Tabi suriyeli değilsen. Eğer suriyeliysen 60-70 yaşında bile doğurabilirsin yani evliliği uzun bir süre kafana takmana gerek yok. Birini bulamazsan da Türkiye deki evli erkekler boşta...
00 YorumlaAga yanlış anlaşılmasın ama senin gibi düşünenlerin okumaya niyeti yok sırf bir şeyler yapmış gibi görünmek için yer kaplıyorsunuz cidden saçmalıksınız ettiğin derde bak ergen ya da velet akıllı demek değildir bu resmen şov yapmaya çalışıyorsunuz maksat el alem hiçbir yer kazanamamış ezikkk demesin diye siz böyle hayatınızı toplumun yönetmesine izin verin 30 40 larınıza gelince çok ağlayacaksınız
07 Yorumla- +1 yıl
çok hakli bir yorum
- +1 yıl
Çok kabasın. Kıza toplumun yönetmesine izin veriyorsun demişsin sen sanki doğar doğmaz toplumun bir parçası olmadın. Bir şeyler yapıyor gibi görünmek istediğini nerden çıkardın. Geç başladığını yaş itibariyle evlenme kaygısı olduğunu yazmış ki düşünebilir. Düzen ona kaygı yaşatıyor. Yaş ilerleyince insanlarla geçinmek için sosyal yönden çok iyi olmalısın. Daha gençken az sosyallikle bile birileriyle ortak noktaların çıkabilir. Yaş aldıkça yolun kişiselleşiyor. Biriyle uyuşmak zorlaşabiliyor. Bireysel takılan biri belli ki zorlanıyor işte.
- +1 yıl
Öncelikle bilincimiz yetmediği zaman zaten kimseyi suçlamayız toplum tarafından yönetilme konusunda (şu an bilinçli bir birey)
İkincisi bu yaşadığı kaygının anlamı yok ve sadece kendisine zarar verir eğer bunun farkında olmasına rağmen aynı kaygıları yaşıyor ise kendi canım
Üçüncüsü insanlarla sosyal yönden iyi olmak ile toplumun kölesi olmak birbirinden farklı şeylerdir konumuzla alakası yok çünkğ toplumun düşünceleri ile kendi hayatını şekillendirmemesi gerekiyor kendi arzularının peşinden koşmalı sonra gelip ağlamasın kısacası arkadaş edinmek insanlarla anlaşmak farklı, toplumun eleştirel yapısını ciddiye alıp kendine eziyet etmek farklıdır.
Beşincisi bireysel takılan biri zaten bu sorundan muzdarip olmaz çünkü o zaten kafasına takmaz belli ki hayatı insanların gözünde şekillendiği için etrafındakiler ne yapsa kendisi de yapmaya çalışıyor yapamadığında kaygılanıyor işte bu saçmalıktır benim demek istediğim bu kendi hayatına baksana üniyi kazanmışsın oku bitir hayatına odaklan ne evlenme bağımlılığınız var abi
Altıncısı kaba değilim burada suratınıza gerçekleri savuruyorum diye terbiyesiz oluyorsam ben bundan şikayetçi değilim kusura bakma ama belli yaşa gelmiş bir kişi bilmesine rağmen kendine eziyet ediyorsa canım demekten asla ama asla çekinmem başkaları için. dünyaya gelmediniz ve bir diğer konu eğer beni tanısaydın bu dediğin için üzülürdün yanisi bilip bilmeden yorum yapma gerçekleri kaldıramayan topluma adım atmasın
- +1 yıl
Terbiyene bir şey demedim. Tanımadan çok emin yazıyorsun ben seni anlarım ama burada soruyu soran sadece alınır.
- +1 yıl
Anlatamıyorum galiba dürüst olabileceğin bir konumda değilsin. Tanımadan çok emin yazıyorsun. Çok bilmiş görünüyorsun burdan bakınca.
- +1 yıl
Hayırdır da neden dürüst olamıcak mışım zaten normal bir şey tanımadan yorum yapmam gelip kendisi bu soruyu sorarken bunun olacağını da tahmin ederek yazıyor zaten ozoman tamam kimse yorum yapmasın kimse konuşmasın madem tanımadan yorum yapamıcakmışız.
Ayrıca çok bilmişlikle de alakası yok ben burada kendi düşüncemi savunmaya çalışıyorum normal şekilde
+1 yılBen 25 e gireceğim bu yıl ben de sınava girdim ilk kez kazanamadım valla hiç çeyiz duzmedim gerçi düzmem de bence ben sana göre fazla geç kalmış olabilirim ama umruma takmıyorum napalim nasip böyleymiş
20 Yorumla
+1 yılofff şu sitedeki bazı kızlar evlense de rahatlasak. evlenmek istemekte hiçbir sorun yok ama hayata sadece evlenmek için gelmişsiniz gibi davranmayın ya
20 Yorumla
+1 yılBende 21 yaşındayım benim yaşımdayken ablam evliydi kendime bakıyorum çocuk gibi hissediyorum hâla bence daha erken sonra boşanmaya yetiştiremiyorlar biz anlaşamadık diye ne kadar geç o kadar iyi
10 YorumlaOkul egitim felan hikaye zaten bi cip direk play storeden uygulamayi indirip istedigin bolumu okumadan olayi çözmüş olacan. Ne gerek var yaaa... Zaten dunya dönmüş adana haberlerine sal gitsin kariyeri, bul evlen en azindan mutlu olursun.
00 Yorumla
+1 yılHerkesin kendi yolu ve tercihi. Kendini başkaları ile değil de gelmek istedigin nokta ile kiyaslayabilirsin. Aksi halde başkalarına endeksli bir hayatın olur
00 Yorumla
+1 yılHerkesin hayata bakisi farklidir. 21 bence çok erken bir yaş. Lütfen eline mesleğini almadan evlenme. Ekonomik özgürlüğü olan kızlar 1-0 öndedir her zaman.
00 YorumlaBende 21 yaşında bu sene 1. sinifa başlıcam ama aynı zamanda çeyizde diziyorum ev doşüyorum. Ikisi aynı anda yani hayat bu herkes aynı şeylerı yaşıcak diye bişey yok. Hiçbişey içinde geç değil
00 YorumlaÇocuklu ruhlu olmak genç girişken bir kadın olman güzel bir şey üni de iken 30 40 evlenen birçok kişiyi göreceksin normal benim de son senem çoğu benden küçük yaştakiler olacak ama olsun
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 449 cevap paylaştı.
+1 yıl21 yaşındayken aynını düşünüyordum biraz daha yaş alınca 21de ne varmışta bu kadar dertlenmişim diyorum. Hiçbir şeye geç kalmadın herkesin zamanı farklıdır
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl27 yaşındayım, aday adayı bile yok
Senin mantığa göre evde kalmışım ama ben çok mutluyum böyle
Kendi paramı kendime harcıyorum çünkü ne çocuk derdi ne koca derdi ne kaynana derdi oh mis.30 Yorumla21 evlilik için bence çok erken bir yaş senin durumuna gelince, 70-80 yasında üniversiteden mezun olanlar var biliyorsun..
10 YorumlaYok daha neler ben üni okuyorum 2 sene sonra illa evlenmem gerekiyor, öyle bir kural mı var jsşspwdjledppepwğdpdke
10 Yorumla
+1 yılBen 23 yaşında 2. universiteme başladım iyi ki gitmişim gerçi evde kaldım ama olsun 😂
20 YorumlaYoo hiç de değil herkes hemen evlenecek diye bir şey yok ben de 20 yaşındayim memur oldum daha evlilik ile ilgili hiç bir şey düşünmüyor
00 YorumlaBelki sen daha şanslı sin öyle düşünme zamanı gelmemiştir mesleğin olsa öyle daha havalı ve çekici olursun erkek lerin gozunde
00 Yorumla
+1 yılEvlenenlerin %80'i pişman emin ol. O ağır yük ve sorumluluğu ne kadar geç alırsan o kadar iyi senin için.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 456 cevap paylaştı.
+1 yılHayır kalmadın benimde çoğu arkadaşım evlendi ben mesela 22 yaşındayım 2. üniversiteme hazırlanıyorum herkes öyle olacak diye bir şey yok
00 Yorumla Hayatın akış hızı çok yüksek, erken evlilik bizim gibi ülkelerde felaket ile sonuçlanıyor.
10 Yorumla
+1 yılHer şey göründüğü gibi olsaydı eline aldığın deniz suyu mavi olurdu
10 YorumlaHerşeyin hayırlısı olsun de geç karşıya olmadı bir sigara yak mutluluklar dile 😉😊
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yıl21 yas ne ya bn 27 bjr hafta sonra asıl bn geç kaldım
10 Yorumla Bende 22 yaşıma gireceğim ve nişanlıyım Doğru ve düzgün adam olduktan sonra bence hiç geç değil
11 Yorumla
+1 yılDaha 21 yasindasin ne gec kalmasi kiiiizz!!! Erken bile Şu an baya
10 YorumlaHayır tabi kii. Daha gencecik kızsın. Evlenenlerin çoğu pişman zaten.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 334 cevap paylaştı.
+1 yılEvliliği sanki kariyer basamaklarından biri olarak görüp geç kalmış yorumu yapmak biraz saçma :d
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılöncelikle hayırlı olsun
evlenmek bi meziyet değil triplere girmene gerek yok.
herkes aynı hayatı yaşayacak diye bir şey de yok10 Yorumla
+1 yılSen de oku bir meslek sahibi ol daha evlenecek yaşta bile değilsin.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı. 21 daha neyin gec kalmasi? Birak hayati kendine zehir etme, tadini cikara cikara oku.
00 Yorumla
+1 yılValla gönlünden geçeni yaşa milletin istediğini veya topluma uygun olanı değil.
00 Yorumla
+1 yılHayata sadece evlilik hazırlıkları yapılarak mı başlanıyor? Kariyer yaparak başlanılmaz mı?
00 Yorumla
+1 yılHayır bu senin tercihin bence okumaya devam etmelisin birde hemşirelik kazanmissin
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 476 cevap paylaştı.
+1 yılallah iyilerle karsılaştırsın aceleye gerek yok elbet seninde alnına yazılmıştır birilri
00 Yorumla
+1 yılAcele etme önce eğitimini tamamla gerisi olur zaten
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAl benden de o kadar. Sen geç kalmadım ama brn çok kesin geç kaldım. Benim arkadaşlarım hepsi çocuklarını ilk okula yolluyorlar ben hala üni ikinci deneme başlıycam? :-/
00 Yorumla
+1 yılEskiden 9 yasinda evkenenler varmis onlara gore evde kaldin gunumuze gore normal
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 823 cevap paylaştı. Geç kalmamışsın, çok da iyi yapmışsın. Devamkeee 😉 👩⚕️
00 YorumlaBolver okumak iyidir ileride kendi ayakların üzerinde durabilirsin
00 Yorumla
+1 yılahaha şen cikolatami istiyoşun şenn kiyamam ya. ben Şu an gofret yiyorum istermisin hıı
00 YorumlaHepsi kendinden büyük erkekler tarafından kandırılmış kişiler.
Sen onlar gibi olma.00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılSen oku ama nasip çıkarsa evlenebilirsin. Okul evliliğe engel degil
00 Yorumla
+1 yılKezban lan onlar. Cidden onlari mi ornek aliyorsun yuhh
00 YorumlaKısmet boyelymis hiç düşünüp canını sıkma diyecemm ama hala okuyorummya
01 Yorumla- +1 yıl
kelin ilaci olsa 😁😁
- Aile & Toplum konusunda 642 cevap paylaştı.
+1 yılÇeyiz döşemekten daha vizyonlu şeyler var hayatta 😄
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 600 cevap paylaştı. Kesinlikle hayır öyle düşünme sakın yoksa daha çok şey kaybedersin
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. üniversitede evlenen çok insan var artık. Sen de okurken evlenebilirsşn
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. 21 yaş çok erken henüz. boş ver onları okuluna bak sen 🙂
00 Yorumla
+1 yılHerkes aynı olgunlukta olacak diye bir düşünce yoktur :)
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılYoo ben 24 yaşındayım 3. sınıfa gidiyorum arkadaşlarımdan evlenen de var çocuk sahibi olanda
01 Yorumla- +1 yıl
Herkesin kendi hayatına göre değişir bu tür şeyler
Yaşıtız daha dur ne evde kalmasi ne ceyizi jdhdjd
00 YorumlaMerak etme hemşireligin önünde bekleyen yığınla erkek olacak birisiyle evlenirsin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılMeslektaşların hep asker polis kovalıyor milleti sevgilisinden ayırıyor sende katılırsın o kervana dert yapma.
10 Yorumla
+1 yılNormal olan seninki merak etme. 23 yasinda uniye basladim asla pisman olmadim. 21 yasinda evlenilmez. Daha erken bir yas cunku fikirlerin degisir.
20 YorumlaHayatım sence 21 yaşında hayata geç kalmış olabilir misin.. zaten çocukluktan daha yeni çıkmışsın (kötü anlamda söylemiyorum bunu) en güzel dönemlerin şimdi üni hayatı bambaşka oluyor doya doya yaşa
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBakma sen onlara nasibin bu zamanmış olanla ölene çare yok umarım tez zamanda okulunuzu tamamlayıp iyi bir kariyer sahibi de olursunuz 🤲
00 Yorumla- Devamını Gör (71)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer