Annemle tartışınca onu ittim ama aşırı pişmanım. Kendimi nasıl affettiririm?

Biraz pişmanım galiba kafama kafama vurunca canım çok yandı başım şu an bile çok ağrıyor vurunca odamdan çıksın diye ittim normalde yapmam ama gereksiz bir şey için vurmaya başladı kaç yaşında kızım sinirlendim bide canım yanınca ittim özür dileyim mi?

Güncellemeler
+1 yıl
Ya aslında ben hep dayak yiyorum da bu sefer kafama vurdu beynim çok sızlıyor beni hatalı görenler kendini benim yerime koysun bence
Annemle tartışınca onu ittim ama aşırı pişmanım. Kendimi nasıl affettiririm?
Cevapla