Babama diyorum ki bazamı taşırlarken kırmışlar “boşver önemli olan sohbet muhabbet” diyor sinirleniyorum garip olan ben miyim?

Hep böyle gökkuşağı yemiş gibi davranıyor sonra ben asabi davranınca üzülüyor ben de kendimi kötü hissediyorum. Ama yani bazen ciddiyet gerekmez mi of

Babama diyorum ki bazamı taşırlarken kırmışlar “boşver önemli olan sohbet muhabbet” diyor sinirleniyorum garip olan ben miyim?
Cevapla