Kendimi hep yalnız hissediyorum bu durumdan nasıl kurtulurum?

Arkadaş edinemiyorum bir türlü her girdiğim ortamda dışlandığımı ya da arka planda olduğumu hissettim ezildiğimi nedenini bilmiyorum ya da çıkar amaçlı arkadaşlığım oluyor ve 27 yaşındayım okul ortamı iş ortamı hep böyle oldu canımı sıkan yalnız olmak bir yere gitmek gezmek istiyorum ama eşlik edecek arkadaş yok neden böyle bu yaşımda neden yalnızım yaşıtlarım evlendi ben hala yalnız neden 😞 öyle işte sadece dertleşmek istedim

Kendimi hep yalnız hissediyorum bu durumdan nasıl kurtulurum?
Cevapla