+1 yılFakirler; dindar ve pkkalı olarak ikiye ayrılır. Pkkalı olanları, genelde dinsizdir ve Türk nüfusun geçmek için çocuk yaparlar. Dindarları ise; ( pkkalı olmayıp şeriatçı kürtler, araplar ve Türkler) oluşturur Arapların ve kürtlerin çok çocuk yapmak istemesi, örf adetleri bunu gerektirir. Bir de laikçilerin nüfusunu geçip şeriatı ilan etmek için; çoğalmak istemekteler. Suriyelilerin de çoğalma nedeni budur. Hepsi Türk ırkını, azınlığa bırakmak istemektedirler. Bir de Dinde de sevaptır. Türklerin yoksul kesiminin çok çocuk yapması ise, nadirdir. Yapanları, dini saiklerle yapar ve laik Türk devletini kabul etmezler; şeriat isterler. Özetle çoğalan kesim, Türklük bilincine sahipolup; Çindeki gibi Türk düşmanlarına çocuk kısıtlama yasaları getirilmelidir. Aksi halde Anadolu, Türklerin elinden alınacaktır.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 890 cevap paylaştı. Zenginler zevki farklı yerlerde arar. Gezmek, tozmak, eğlence arayışlarına girmek gibi.
Çok çocuğun olmasıda bunlara engeldir. Çünkü çocukla ilgilenmekten bunlara vakit bulamazsın
Ama fakirler gezmekten çok hayatını devam ettirebilme derdinde olur. Azıcık aşım ağrısız başım diye yaşarlar. E haliyle çok çocuk olmasını kendilerine bir engel olarak görmezler ve biraz saldım çayıra mevlam kayıra durumu olur😅12 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 819 cevap paylaştı.
+1 yıleleştirmek kolaydır , çözüm bulmak zor olan , insanlar neden şöyle neden böyle der ama insanlara bi faydasıda dokunmaz nedense, onlarda öyle mutlu. Ha yanlış ya da doğru. bana göre evlilik saçma sapan bi olay zaten bide bambaşka biriyle anlaşmak zor insanı yorar onun yerine kendimi işime gücüme veririm.
23 Yorumla- +1 yıl
evet olanda var, benim durumumda iyi ama öyle arkadaşlarımda var her insanın mutluluk eşiği farklı , yaşamadığım hayatı yaşayan birini eleştirmeyi pek doğru bulmuyorum. Hayatı çok zor geçen kişiler var kimi yeterince kendini geliştiremiyor maalesef. eleştirmekten ziyade insanlara doğruyu gösterip bilgilendirmek gerekli, kimsenin kimseden üstünlüğü yok.
- +1 yıl
başkalarına yol göstermek soruna şöyle cevap vereyim: dünyanın zeki insanları hakettiğini düşünmüyorum. aklı olan doğru seçimler yapacak, kimseye de bir şey öğretmesine gerek olmadığını ve bunu yüz yıllardır yapmaya çalışan romantik zeki insanların çabalarının boş olduğunu da çok iyi biliyor olacak.
- Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılHayvanlarla oluşan benzer bir içgüdü. Bütün evlatlarının hayatta kalacağını düşünmediklerinden, soylarının devam etmesi için çok çocuk yaparlar.
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
44Cevap
1) Korunma yöntemlerinden haberlerinin olmaması
2) Çocuk olmazsa el alem laf yapar, dillerine düşeriz gibi saçma sapan düşünceler
3) Doğur, Allah rızkını nasıl olsa verir gibi düşünceler
4) Acaba biz bu çocuğu iyi yetiştirebilir miyiz, yeterli ilgiyi gösterebilir miyiz? düşüncelerinden bir haber olmaları
Sonuç: Mutsuz birey, mutsuz aile, mutsuz toplum.
60 YorumlaÇok güzel bi soru 🙏. Maddi durumu olmayan ve köyde yaşayan ailelerde önceden söyle bi durum vardı. Fazla çocuk olsun tarla da , bahçede çalıştırırım. Şimdi ise gelecekte bana bakar , bi güvence olarak onları gördüklerinden doğum sayısı fazla. Bir de adam çocuk yetiştirmenin ne kadar mühim olduğunu tam idrak edemediğinden , anne -babasından görmüş doğan büyüyor misali ha bire çocuk dünyaya getiriyor.
30 Yorumla
+1 yılMaddi durumu iyi olan insanlar meşgul insanlardır ve hayatları hep yoğundur çünkü onlar için iyi bir hayat, itibar, para en önemlisi başarı önde gelir ve bundan mütevellit çocuk yapmayı ikinci plana atıp fırsat bulamazlar ama fakir insanlara dönüp baktığımızda hayatları hep monotondur ve cinselliği, çocuk yapma arzusunu hep önde tutarlar.
314 Yorumla- +1 yıl
Ben burada genel olan duruma hitap ediyorum ama senin dediğin gibi tek tük kişiler elbette ki vardır orasına bir şey diyemem
- +1 yıl
O tip insanlar senin benim gibi değil işte bilmiyorum kafalarından ne geçiyor daha doğrusu bir şey geçiyor mu çünkü mantıken insan şunu der: benim maddi durumum kötü zar zor geçiniyorum fazla çocuk benim neyime ki? Diye düşünmesi lazım, aslında kilit nokta da bu düşünmüyorlar zihniyetsizce haraket ediyorlar ve ilerde evladına karşı sorumsuzca davranıyorlar sevgisiz, ilgisiz…
- +1 yıl
Sen yine 1 tane istiyorsun ben hiç istemiyorum o nasıl olacak😅😅 hatta bırak çolu çocuğu evlilik dahi istemiyorum neden mi? Çünkü benim için itibar, kariyer önemli emin ol evliliğin bir yere kaçtığı yok bugün olmaz yarın illa ki evlenirsin önemli olan belli başlı şeyleri yola koymak para sahibi olmak. Haksızsam haksızsın de. Düşünsene bu dediğimin tersi olduğunu, elde cepte 5 kuruş para yok nasıl evleneceksin, evi nasıl dayayıp döşeyeceksin diyelim ki bir şekilde evlendin eşini nasıl mutlu edeceksin nasıl geçineceksin? Bunun haricinde nasıl ev araba alacaksın? Her şey para para para bu kadar para diye yandığıma bakma maalesef o illet kağıt parçası için yaşayıp, çalışıyoruz ve hayaller için mutluluk için çoğu şeyin kilidini açmak için gerek olan şey…
- +1 yıl
Sana naçizane tavsiyem şu ki bu zamanda erken evlilik yapma ekonomi batmış alım gücü düşmüş. Eline belli bir miktar para geçene kadar, hayatını düzene koyana kadar düşünme evliliği
- +1 yıl
Hayır parası olmayan evlenemez demiyorum evlenir evmesine de zorlanır sadece hemde baya
- +1 yıl
Ben insanın rahat olması açısından diyorum bunları paracı bir kızın olup olmaması hesapta yok
- +1 yıl
öncelikle şunu vurgulamak lazım. her zengin, entelektüel kesinlikle değildir. ama entelektüel olanların geneli de çok zengin değilse bile fakir de değildir ve bir çocuk büyütecek yetide insanlardır. fakat tercih etmezler. işin aslı tercih etmemek ve çocuk sahibi olmayı boş bir eylem olarak görmek. meşguliyet vs de değil.
- +1 yıl
... örneğin siz burada konuyu sorgularken hala maddiyat/kariyer gibi, bana göre gerekli fakat ideolojik boyuta taşındığı takdirde bunun da bir cahillik olduğu konular üzerinden bakıyorsunuz olaya. fakat örneğin İskandinav toplumu -şahsen birkaçını yakından da tanıdım- bizim gibi ne para ne kariyer için bir taraflarnı yırtmazlar. paraları da gelir kaynakları da doğuştan hazır gibidir. max günde birkaç saat çalşır çalışanı da.. fakat bu insanlar da çocuk sahibi olmayı çok tercih etmezler. Boş zamanları kesinlikle keyif, gezi, ve kendilerine aittir. yani burdaki temel tartışacağımız olay: bakış açısı farkı. illa koşullar, meşguliyet, kariyer, hesap kitap vs gibi bizim hala sorun olarka bocaladığımız konular değil.
+1 yılFakir insan çocuğu yatirim olarak görür. Ne kadar çok çocuğu varsa o kadar güç sahibi demektir. Zengin insanlar güçlerini zaten paralarindan aldıkları için çocuğu yatirim olarak değil masraf olarak görürler.
20 Yorumla
+1 yılcahilliklerinden. korunma denen bir şeyden haberleri yok. olanın da imkanı yok
31 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılÇünkü detayda yazdığı gibi zenginler akıllı, fakirler aptl oldukları için, zaten zengin boşuna zengin olmuyor, fakir de sürünsun aptl
710 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAptal çünkü sadece bu mu, herşeyi hesap edemiyor yetiştirdiği çocuklar da birşeye benzese, bu kadar güzel ve dahiyane soru için tebrik ediyorum👍
Cevap sahibi+1 yılGelecek yok hele bu ülkede, bu çingene kafalı insanlar daha çok çocuk yapar içi boş sadece varlığı olan, sadece karın doyurmak ile çocuk büyüttüğünü sanan, rızkını Allah verir deyip doğuran, çocuk yap düzelir diyen kesim yüzünden, 3 çocuk dedi diye tek adam 3 çocuğu 4 yapan bunun için devletten çocuk yardımı almak için çocuk yaptıran kesim olduğu sürece bu ülke beş adım ilerlemez bu yüzden tarihinden beri her zaman fakir bir ülke olmuştur ve değişmez 50 yıl sonra da böyle gelmiş böyle gider
Cevap sahibi+1 yılAvrupa Ne olursa olsun bizim gibi fakir ya da saydığın ülkeler gibi etkilenir mi sence, bak dünyada kriz enflasyon yaşanıyor deniliyor ama bizimle Avrupa bir mi, Avrupa bizimle dalga geçiyor bizim topraklarda bedava neredeyse tatil yapıyor ama bizim eksik akıl Avrupa bizi kıskanıyor diyor🤣 Güler misin ağlar mısın
+1 yılÇünkü fakirlerin çoğu cahildir... Kitap okumazlar, farkındalıklarını artıracak kalp gözleri kapalıdır. Hayatı, toplumun ona dayattığı şekilde yaşar. Akıllı insan ise maddi durumu iyi değilse evlilik yapmaz, ileri görüşlüdür.
41 Yorumla
+1 yılfakirler cahil olur çünkü fakirlik cehalet ile doğru orantılıdir zeki kişiler asla fakir kalmaz hem maddi hem manevi
50 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 685 cevap paylaştı.
+1 yılPara yok dışarı gidip eglensinler. Tatile çıkıp gezsinler. napsinlar evleniyorlar ilgilenecek bir karinkoca birbirleri var. Durmadan seks yapıp çocuk yapıp onunla uğraşıyorlar
50 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılÇoğu kazayla oldu anlamadık diyor kendileri de bilmiyor olanı biteni ceketi attım hamile misali gibi korunma bilgi önemli onlar öyle kalmıyor sonuçta çocuk aylığı fakir aylığı bir yere kadar
50 Yorumla
+1 yılFakir çocuk yapmaz fakir seks yapmaya çalışır ama hiç bir korunma vs bilmediği için çocuk olur
21 Yorumla
+1 yılÇok çocuğu olan zengin tanıdıklarım var içlerinde milyon dolarlık insanlarda var.. gördüğün kadarı ile söylemek olmaz :/
19 Yorumla- +1 yıl
Bunun zenginlikl ile alakası yok adam çocuk seviyor olabilir ve yapar şimdi 3 4 çocuğu olan biri entelektüel değil mi yani 😂 bu düşünce tarzı biraz saçma çünkü tercih meselesi zenginlik ile alakası yok şimdi Rahmi Koç ülkenin en zengin adamlarından acun Ilıcalı da öyle ve çokta entelektüel kişiler ama 3er 4er çocukları var demi
- +1 yıl
Bilimin her dediğine bakarsak çok daha başka şeylerde var inanın işin içinden çıkamayız bazı şeyler araştırma ile var olmaz ya da sonuçlarını doğru vermez çünkü
- +1 yıl
Ya şimdi benim 2 tane çocuk yapma isteğim var bilimin araştırmasina göre entelektüel biri değil miyim ne kadar saçma eşimle konuşuruz 3 de isteriz belki 😂 ki bilimin çok saçma araştırmaları da var daha o yüzden hepsini kayle alma 😂
- +1 yıl
Bakış açısı bişey diyemem kendi hayatın çünkü ben bakabilecek yetiştirebilecek ve geleceğini garanti altına alabilecek potansiyeli görüyorum kendim de o yüzden var
Bir söz vardır, zengin parasıyla fakir karısıyla oynar diye 😜
30 YorumlaAynısını düşünürdüm küçükken sorgulardim.. Ne yalan söyleyim bile bile lades gibi bir şey geliyor bana.
00 Yorumla
+1 yılKim yaparsa yapsın bizi ilgilendirmez arkadaş sende yap adam demek kalkıyor ki yapıyor.
13 Yorumla- +1 yıl
Devir zaten bozulmuş bozulacağı kadar bırak millet 20 tane yapsın içlerinden belki 1 2 tane adam çıkar memur olur biri hırsız olur içeri düşer biri adam öldürür biri kafayı yer biri erken yaşta evlendirilir biri köyde çobanlık yapar öyle gider işte bunlar olmasa döngü olmaz hayvanların dönüşüne baksana bi onlarda yaşam mücadelesi veriyor hepimiz veriyoruz aslında ama bir hayvan kadar aklımız yok maalesef günümüz insanları telefon bağımlısı tiktok popo baş sergileme 2 kuruş için anlamıyorum böyle şeyler varken takmışsın 10 çocuğa
Yapıcak başka işleri yok. korunmayı falanda bilmiyorlar. bilseler de paraları yok haliyle ürüyorlar.
10 Yorumlafakirler maneviyata daha cok onem verebiliyor
08 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel bir cevap
- +1 yıl
@koçgızı anca köpek sever eşya sever o insanlar çocuk sevemez ya da insan
- +1 yıl
- +1 yıl
Bir çocuk para kazanana kadar 30 yaşına giriyor. çocuğun kazanacağı para büyüyüne kadar harcanan paraya göre devede kulak
Gizli Üye(36-45)+1 yılBir fakir çocuğu olarak bu tezinin altına imzamı atıyorum
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBen aynı hataya düşmedim neyse ki, Kendimi sağlama almadan ne evlenirim ne de çocuk yaparım, Çünkü benim çocuğum okulda, askerde sırf fakir olduğu için örselenmesin, Kaliteli bir hayat yaşasın istiyorum
Erdoğan en az 3 dedi ya yapmak lazım ya falan diyorlardır sjdjdjdjdjdj
10 Yorumla
+1 yılÇocuk değil aslında ırgat demek daha doğru bence, kendisi bakamıyor bari çocuğu çalışıp eve para getirsin diye
40 Yorumla
+1 yılİşleri yok. Gece gece sevişiyorlar
32 Yorumla- +1 yıl
Battı balık yan gider muhabbeti
+1 yılKoloni kurup dünyayı ele geçirmeye çalışıyorlar
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılZenginler tek kişi ile takilmiyo ki hangi birinden yapsın. Yaptıkça varis artar. Sikinti
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBenim amcamla yengem de annemin gazı ile 6 çocuk yaptılar annem tek beni doğurduğu halde yengemi gaza getirdi
08 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılDaha çok masraf yapsınlar diye ve amcam çalışmıyor bile
Cevap sahibi+1 yılBugün yengem de annemi çok sinirlendirdi ama annem hak etti
Cevap sahibi+1 yılDaha doğrusu yengem annemi bozdu
- +1 yıl
Senin annen iyi ki beni tanımıyor yoksa benide gaza getirirdi kesin ama önce benim evlenmem lazım
Cevap sahibi+1 yılHayırlısı
- +1 yıl
Aynen
+1 yılNe demiş atalar zengin parasıyla fakir çocuklarıyla oynar
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl3 çocuk yaptığı zaman fazla maaş ve devlet yarısı veriyor diye biliyorum
21 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılZengin parayla fakir kadınla oynarmış ondan heralde.
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇünkü fakirler cahil insanlardır büyük çoğunlukla cahil insanın tek eğlencesi de karısıdır derler düşünmeden ürerler
10 Yorumlafakirler çok çocuk yapmaz aklı basmayanlar çok çocuk yapar akıllı adam 8 çocukla uğraşmaz ömrünü yemez
31 Yorumla
+1 yıl3 köyün çoğunluğu bizim akraba o derece düşün yani köylerde genelde 4-5 mahalle olur 3-4 ü bizim mahalle
12 Yorumla- +1 yıl
Hayvancılık ve tarım olduğu için kira vs asgari ücret olmadığından kolay bir düzine çocuk yapmak
Gizli Üye(30-35)+1 yılTam da bahsettiğin gibi zengin ve entellektüelim. 30 yaşındayım ve 3 çocuğum var.
11 Yorumla- +1 yıl
3 çocuk az ama
Her bir tane çocuğu olanı zengin sayicam bundan sonra😂
12 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılPrezervatif alamadıkları için
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılŞaka bir tarafa eğitimsizlik
fakirler değil k*rtler çok çocuk ypaar
30 YorumlaAile & Toplum konusunda 618 cevap paylaştı. Bilinçsiz ürerler, geleceği düşünmeden
20 YorumlaZengin kesim yeterince entelektüel değilmiş demek ki
01 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılDaha çok fakir olmak için
10 Yorumla
+1 yılHarbiden he bilimsel bi soru bu arada
10 YorumlaRızkını Allah verir anlayışı var onlarda
11 Yorumla
+1 yılÇünkü rızkı veren Allahtır bunu senin düşünmene ve hatta tartışmaya gerek yok
04 Yorumla- +1 yıl
Doğrudur o da onun bu dünyadaki imtihanı, sabır ve şükür olursa onlar ahirette zaten şu anki dengesiz zenginlerin üst makamlarında olacak inşallah
- +1 yıl
Hayırlısı inşallah 😊
Cahildir bi uğraşı işi bile yoktur e böyle olunca akıl da direkt cinselliğe kayıyor.
10 Yorumla
+1 yılBuna karar verme hakkın mı var
03 Yorumla- +1 yıl
Çok alaka
Gizli Üye(25-29)+1 yılFakir oğlu fakir olmak icin
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılHayatı yaşıyorlar dert tasa yok düz devamkeee
20 YorumlaZengin parasıyla fakir karısıyla demişler
20 Yorumla
+1 yılFakir karısıyla oynar zengin parasıyla
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılfakirlerin kondom alcak parası yok çünkü
00 Yorumla
+1 yılValla ya ahahahahahhaha
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılfakirlerin Prezervatif almaya parasi yok
04 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıldaha ne diyeyim ama o
Cevap sahibi+1 yıltamam
Gizli Üye(30-35)+1 yılBaşka yapacak neleri var ki
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılCehaletlik
10 Yorumla
+1 yılAynı zamanda düşük zekalı oldukları için
10 Yorumla
+1 yılFakirlikten evleniyorum. Bir kızı idare edemem
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 9,1b cevap paylaştı. Akılsız oldukları için
00 Yorumla
+1 yılCondom parası olmadığından
00 YorumlaZengin parasıyla, fakir karısıyla oynarmış ondan.
02 Yorumla
+1 yılPrezervatif alacak paraları yok
00 Yorumlailişkiye de açlar çünkü :D
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılCahillşk
00 Yorumla - Devamını Gör (8)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer