Yarın okullar açılıyor ve bej aşırı utanıyorum okula gitmeye nasıl geçer bu korku?

Arkadaşlar sınıfta kaldım 12. sınıfı tekrar okucam 19yasinda liseye gitmeye utanıyorum arkadaşlarım hepsi üniversitede ben hocalara diklendim dobra bir insanım hepsi 1i verdi bana bıraktılar ve dediğim gibi dobrayim lafımı esirgemem arkadaşım yok olanlarda mezun oldu okula tek başıma dolancsm herkesin arkadaşı olucak arkadaş edinememde nerdeyse tüm okulla kavhaliyim asla kabul edemiyorum bu durumu aşırı utanıyorum ve korkuyorum nasıl geçer bu durum...
Yarın okullar açılıyor ve bej aşırı utanıyorum okula gitmeye nasıl geçer bu korku?
Cevapla