Bu durumun sorumlusu ben miyim? Başka çarem var mı?

Sokağımızda iki tane yavru kedi var. Çocukların elinde oyuncak olmuş vaziyetteler. Anneleri yok. Biz bir gün evimize aldık. Pireleri var, tuvalet eğitimleri yok. Veterinere götürdük pire ilacını sıktırdık, banyo yaptırıp taradık. Bir yandan kendi kedimiz var, bir yandan ben 8.5 aylık hamileyim, doğumuma çok az kaldı. Veteriner her seferinde parazitin çok riskli olduğunu ve uzak durmam gerektiğini söylüyor. Hepsi bir yana aşırı yorulduğumdan ve ara ara sancım olduğundan uzun süre ayakta kalıp iş yapamıyorum. Kedileri sahiplenen çıkmadı. Belediyeyi aradım, onlar da alın boş bir araziye bırakın dediler. Kısacası artık elimden hiçbir şey gelmiyor. Her yolu denedim ama bir çözüm yolu bulamadım. Seslerini duymamak için evin içinde kulaklıkla gezer oldum. Vicdanım sızlıyor ama doğumum yakın, bebeğin hazırlıkları devam ederken başka şeylerle de ilgilenmemem gerekiyor. Bu durumun sorumlusu ben mi oluyorum? Sizce benim yapabileceğim başka bir şey var mı daha? Lütfen biraz moral verin, çok yoruldum çok ihtiyacım var...
Bu durumun sorumlusu ben miyim? Başka çarem var mı?
Cevapla