AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
244Cevap
Rakı gibisi varmıdır? herkes içemez herkesi sevmez rakı :)
İstinasız RAKI, üstelik Yeni Rakı... Ve bol sohbet...
Absent -_-
covermyfb.com/.../YAoT0LAcBw0zZWmZ.jpg
kaçlıgını denedin?
70 :DDD
Ayrannn
Hadi Çakın
Eksiyi Müminler
Ben de seni bekliyordum acaba alkol iciyor mu diye :P
Muhabbetteyken raki, mac izlerken bira, eglencede vodka, agir bişeyler istedigimde viski, kiz arkadasimka basbasaysam sarap falan flaan
Ortamına göre değişir , dışarıda sadece tekila ve bira içerim , evde viski :D Varsa chivas yoksa black label
şarap bir defa içtim güzeldi tadı ama bidaha içemedim onun haricinde vodka iyi oluyor biranın kokusunu sevmiyorum
Denemeyenler için it öldürenle birayı karıştırmalarını öneriyorum. Az miktarda çok kafa yapıyo :) bira özellikle malt olursa daha uygundur ;)
Şampanya tabiki hem hafif hem lezzetli hemde fakirler içemez ahahah
Halbuki gece kluplerinde en ucuz ickidir ama ahahahah ;)
Hayret varoslar gece klubune gidemez diye yazmistim yoksa neyin oldugunu biliyorum
200-300 tlsi olanlar giriyor onlar da varoş olmasina ragmen ;)
Soyleyene bak zenginmisin sen şimdi açssn profilini suratına tukurulmezsin zavallı :))
Benim girdigim klüplerde görmedim kalite farkı fakirler gebersin BMW den selam
ucuz olduğu için votka içiyorum. onun dışında beleş ne varsa içerim :D bira olarak da kırmızı Tuborg harici içmiyordum. dün Guinness draught siyah bira aldım çok hoşuma gitti.
Anında :))
i.radikal.com.tr/.../fft5_mf94791.Jpeg
kesinlikle 1. sırada tekila 2. sırada viski var yok diyemem:)
"Tequila" elbette :) tuz ve limon yalayip icmek shot icecek her zaman iyidir :)
Hmmm kaç kaç yetiyor sana?
4 lu ismarlarim. 4 tane shot hazir olarak masama gelir. hepsini bitirir, bir tane 'maden suyu icerim limonlu" kiz maden suyunun bosunu almaya geldiginde bir 4 daha isterim. onuda icerim yani 8 shot.
sonrasi su cola vesaire elim bos durmasin meyve suyu bile olur kafama gore takilirim.
bu arada kiz dedim gittigim yer hep sabit :) yaptigim sey'de sabit garson kiz ezberledi artik :D
Az bir gün bizi de cagir da ayagimiz alissin 😜
olur :)
İstanbul'da olmadigin icin oldu tabii ki dersin ;))
cok zekisiniz alkisss :) hehe
Ben ismarlayacaktim da neyse :P
Tequila dedigin nedirki istanbula geldigimde cahide frame filan gibi bir mekan'da bir kac sise acarim toplanin gelin :)
Toplanin gelin derken sülalemi mi getirim :))
Para çok huzur var diyorsun ;)
Meraktan soruyorum izmirde ya da ankarada oturuyorsun galiba ;)
Ya evde de var olmega ama yandasim yok tek basima da icmem :(
yurt disinda yasiyorum izmirliyim
Hmmmm anladim ;)
Ne diyeyim sen geldiginde ben askerde olurum arttik ;)
Baskalariyla icmen kısmetmis ;)
sen askere gitmediysen daha ben sana icki ismarlamam zaten :)
Vaaay o niye ya ;)
Daha derken
Askerlik islerim benimki karisik
Arkadas zamanin bayanlarini mutlu edemiyecez diye korkuyorum :)
8 ay staj yaptim askerlik gibiydi desem yeridir yani
askere gidip gelmis kanka isterim ben :)
Benimkisi 12 ay ama :(
6 ayi herkes yapar ;)
1 yil sonra kim öyle kim kala :)
git askere geldiginde haber ver :)
25 martta gidicem
Hayir yani sanki nikahina alicam bu askerlik işi nedir ya :D
:)))) turk erkeleri askerden sonra gercekten olgunlastiklarina inaniyorum :)
Benim olgun olup olmadigini buna gore anliyamazsin
6 ay gemide yasadim ve 8 ay amerikada yasadim
Bence yeteri kadar disilplin sorumluluk sahibiyim ve yeteri kadar olgunlaktayim bence
Şans vermeden bilemezsin
sen baya ciddiye aldin ya :)
Yani :)
Ben de farkındayim da bahanene bahanen bana sökmez de :)
İçebileceğim ortam varsa jack :D ıce tea limon her zaman :D
Bir jagermeister, bir de jack daniels truff bunlar keyif için.
Arkadaş ortamı, dertleşmek filansa efes götürürüz.
Panpa Wiski Candır yaa Rakının kokusu hoşuma gitmiyo ve o yüzden içmiyorum ama
Wiski, Votka, Tekila, Konyak, Bira ve Cin İçiyorum ;) :D
Pek fazla kullanmam ama votka ozellikle kivilii ve bira
Viski, Tekil, bu linktekilerin hepsinden içerim zevkle..
Biz gurcu gocmeniyiz aslinda caca ve sarapla buyuduk ama bira farklidir ya bira candir
Rakının üstüne tanimam. O meze o muhabbet... O lezzet başka hic bir ickide yok
Bira ya da Tekila. Nedense diğerlerini pek samimi bulmuyorum :/
Alkol kullanmıyorum. Süt ü sevmesemde her gün içiyorum. En sevdiğim içecek su :D
Kafa olmak için değil de hani ortamına göre genelde kola falan gibi bira içerim normal ama ayrım yapmam hepsi canım ciğerim benim 😍😍
Vallaha en fazla
burn
enerji içecegi
redbull
Bunlar başka bir şey yok
rakının yanında soğuk su şöyle arıtılmış falan değil göze suyu sonra yanında bir tuzsuz ayran bakkaldan alınmış değil sonra onun yanına bir alabalık buğlama değme keyfime :)
Türk'lük var kanımızda, adabini bilenle içilen rakı helaldir.
Hmmm helali hoş olsun o zaman ;)
Tebrikler ;)
Bu helal senin kitabimda galiba benim kitabimda haram
Ya boş yapma kardeşim madem haram buluyorsun içmezsin.
içmiyorum ama içsem votka içerdim ALLAH içirtmesin tabi
Rakı & Chivas ;) Vazgeçemem...
:)))
Alkollü hiçbiri kullanmam G seçeneğini işaretledim tabiki su ve sonra kola :)
Viski mümkünse single malt hatta lagavulin, talisker vs
cok gunaha girdim ama cok sukur daha ağzima alkol koymadim insallah da koymam
Alkolsuz ne icersin?
Viski hele 36 yıllık chivas olursa mükemmel olur yanında da napoliten
36 yillik daha görmedim 25 yillik tatdim da 36 ya güç lazım...
Kıbrıs'ta tatma şansım oldu harika bir içimi var. Tek kötü yanı sonrasında 12 yıllık olanı cok basit kalıyor
Ben de kıbrısta içtim de sen nerde içtin?
Arkadaşım inşaat mühendisliği okuyordu misafir olarak gittim onlarda kaldığım zaman içtim
Adam nasil almissa helal olsun ;)
https://i.hizliresim.com/zENybD.jpg alayım
Şu an mevcut degil :D
Viski 125 lira mezeleriyle 150 yi geciyor her baba yiğidin harcı değil: ))
Tekila ve vodka ikisinide severim
O eksi verenin g. otunde acarim o siseyi isemesin cevabima :))
Tabiki rakı.. Rakının tadı acı geliyorsa rakı içecek kadar acın yok demektir.
Dinime sadığım diyorum.
Alkolsuz peki?
Zemzem ahahaha 😂
Ok :)
Yay :)
Pöf ;)
vodka+efes xtra + redbull + vişne suyu karışım :) iyi oluyor
"if you drink enough vodka it tastes like love"
Öyle mi küçük hanım :(
Pardon şöyle olucakti :)
oyle gercekten
İt depends on what type of love ;)
how many types of love are there?
Too much to reach enough ;)
Google translet mağdurları :)
salak misin ingilizcem yeterli merak etme @rizelim53
Ok :)
vodka hepsinden iyi sanki. ucuz yollu hem. ama para varsa viski , likör, tekila iyidir. içmem gerçi senede bir belki ama hepsini denedim.
Tuborg kırmızı
Efes malt
Favrom :)
Favorim ;)
En cok sevdigim sarap arkasindan sek vodka gelir.
Arkasindan niye ya ;)
Sarap peki nasıl kadının icin gibi kırmızı mı yoksa safligi gibi beyaz mi?
yani ilk sirada benim icin sarap sonra ikinci olarak vodka. beyaz sarabı daha cok severim ama italyan sampanyasi da ayridir.
Hmmm bir madamlik kokusu geliyor ;)
İyiymis...
sarap benden sorulur oyle diyeyim.
bir gün birlikte icme kısmetiyle... ;)
turkiyede diyosan zor ama italyaya beklerim.
Atlayip geliyoruskKskskspslsşal
İtalya bir gün gitsem bile aklıma gelmezsin ne yazikki
Peki nerde iyi yerler var kaldigin sehirde?
bottega del vino tam sana gore olur.
Hangi sehirde bunlar?
ben floransadayim ama anlami sarap dukkani oldugundan italyanin cogu yerinde mevcuttur. ozellikle toscana bolgesinde takil kirmizi sarap icin. sampanya derse guney italya puglia olabilir.
Teşekkürler
Floransa görmek istedigim ilk yer
Medici ailesi ve geçmisi yüzünden
Soyledigin yerleri yazdim ;)
ronesansi yasarsin... iyi bakalim italyaya bekliyoruz artik.
Askelik var ins bittikten sonra diyeyim 1.5 yil sonra :(
Annem gitti doktor maskesi getirdi bile ama benim gezip gorme istegim cok var hayirlisi ;)
Teşekkürler...
alkolün Her damlasında 5000 beyin hücresi ölüyor habriniz olsun...
Zaten elbet bir gün ölücez zaten son mermi
Hala mermini bekliyorum kafa atmak icin hahahahaja
Yalan...
Aslanı kediye bogdurmayacaksin Rakidan sasmayacaksin
Rakı / jagermeister ;)
Vaaa ;)
Jageri nasil neyle iciyorsun peki?
Shot sek
Hmmm
Jagerbomb?
Kışın ii gider...
Evet sıcakta icemiyorum icin yanıyor
Sek de biraz ilaç tadi veriyor ya
Tarihçesi de bayaa bir ilginç zaten ;)
Ne diyeyim afiyet olsun hahahaha ;)
Tskrler ;)
mangır varsa rakı viski yoksa biraya devammm hobaaaa
kırmızı şarap, bira, viski
güzelllow
Ortam olsun da ne içtiğimizin pek önemi yok.. :)
aynen
Alkol kullanmıyorum ama çayı severim olmaz mı :)
olllur :D
Sarhoş olmak istersem votka
öbür türlü bira
Başka icecekler peki?
ben bir çay alayım ince belli :)
O da olur ;))
olcak tabi o çay buraya gelecek :D
ben ayran içerim abisi ne o vodka viski felan Türk içeceği ayrandir AYRAN :D
hz isa da sarap icerdi ama neyse abisi ayran da iyidir ya soyle kopuklu ise off ama acik ayran :D
rakı içtim içmez olaydım boğazlarım kötü yandı ondan sonra tövbe ettim :)
Ahahahah ilk içtigimdekini hatirlattin ;)
:))
sıyırmak - absinthe (zor biraz :D )
arkadaşlarla - tekila shot - olmeca gold
yalnızken - rakı
para durumuma göre genelde parasiz olduğum için bira olduğu vakit tekila vazgecilmezimdir
Kızlar sorularinizi saçmalamadan lütfeeen yaa :D :D ne cevap verecegimizi bulamiyoruz ;)
rakı hem ucuz da 20 liraya alıyosun mastikayı sofralar şenleniyor:D (bizim rakılara güç yetmiyo:( )
trakya kızanıyım ben keyfim yoksa biram var benim umudum yoksa da rakım :D
Bacardi, Sheridan's, Chıvas Regal, Tekirdağ Altın Rakı, Malibu, Carlsberg Diyerek Devam Eder :)
Kadinla sarap, erkekle raki, hepsiyle tekila.
10 numara yorum :D