• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

En sevdiğiniz alkollü içecek nedir? (Sayfa 2)

Gunzero
Gunzero Takip Et
Yoda Yaş: 37
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
En sevdiğiniz alkollü içecek nedir?
Cevapla
Nedir Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

202

Cevap

244

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • 3kelime
    3kelime Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 34%
    +1 yıl

    Rakı gibisi varmıdır? herkes içemez herkesi sevmez rakı :)

    1
    0 Yorumla
  • Mordekaiser
    Mordekaiser Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44 , eic 55%
    +1 yıl

    İstinasız RAKI, üstelik Yeni Rakı... Ve bol sohbet...

    1
    0 Yorumla
  • SanalKatliam
    SanalKatliam Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Absent -_-

    covermyfb.com/.../YAoT0LAcBw0zZWmZ.jpg

    1
    2 Yorumla
    • toprakhan
      toprakhan
      +1 yıl

      kaçlıgını denedin?

      Yorumla
    • SanalKatliam
      SanalKatliam
      +1 yıl

      70 :DDD

      Yorumla
  • ɢuηѕηяoѕєѕ
    ɢuηѕηяoѕєѕ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ayrannn
    Hadi Çakın
    Eksiyi Müminler

    8
    1 Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Ben de seni bekliyordum acaba alkol iciyor mu diye :P

      Yorumla
  • Hakanipekkk
    Hakanipekkk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Muhabbetteyken raki, mac izlerken bira, eglencede vodka, agir bişeyler istedigimde viski, kiz arkadasimka basbasaysam sarap falan flaan

    1
    0 Yorumla
  • CotardSyndrome
    CotardSyndrome Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 330 cevap paylaştı.

    Ortamına göre değişir , dışarıda sadece tekila ve bira içerim , evde viski :D Varsa chivas yoksa black label

    1
    0 Yorumla
  • birilebir
    birilebir Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    şarap bir defa içtim güzeldi tadı ama bidaha içemedim onun haricinde vodka iyi oluyor biranın kokusunu sevmiyorum

    1
    0 Yorumla
  • tdinamic
    tdinamic Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl

    Denemeyenler için it öldürenle birayı karıştırmalarını öneriyorum. Az miktarda çok kafa yapıyo :) bira özellikle malt olursa daha uygundur ;)

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Şampanya tabiki hem hafif hem lezzetli hemde fakirler içemez ahahah

    1
    5 Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Halbuki gece kluplerinde en ucuz ickidir ama ahahahah ;)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayret varoslar gece klubune gidemez diye yazmistim yoksa neyin oldugunu biliyorum

      Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      200-300 tlsi olanlar giriyor onlar da varoş olmasina ragmen ;)

      Yorumla
    • orcoo2121
      orcoo2121
      +1 yıl

      Soyleyene bak zenginmisin sen şimdi açssn profilini suratına tukurulmezsin zavallı :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Benim girdigim klüplerde görmedim kalite farkı fakirler gebersin BMW den selam

      Yorumla
  • KırıkPirinç
    KırıkPirinç Takip Et
    Bilge Yaş: 37
    +1 yıl

    ucuz olduğu için votka içiyorum. onun dışında beleş ne varsa içerim :D bira olarak da kırmızı Tuborg harici içmiyordum. dün Guinness draught siyah bira aldım çok hoşuma gitti.

    1
    0 Yorumla
  • byssusskun
    byssusskun Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Anında :))
    i.radikal.com.tr/.../fft5_mf94791.Jpeg

    1
    0 Yorumla
  • gulsahhh34
    gulsahhh34 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    kesinlikle 1. sırada tekila 2. sırada viski var yok diyemem:)

    2
    0 Yorumla
  • WillBeYouQuiet
    WillBeYouQuiet Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 34%
    +1 yıl

    "Tequila" elbette :) tuz ve limon yalayip icmek shot icecek her zaman iyidir :)

    1
    22 Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Hmmm kaç kaç yetiyor sana?

      Yorumla
    • WillBeYouQuiet
      WillBeYouQuiet
      +1 yıl

      4 lu ismarlarim. 4 tane shot hazir olarak masama gelir. hepsini bitirir, bir tane 'maden suyu icerim limonlu" kiz maden suyunun bosunu almaya geldiginde bir 4 daha isterim. onuda icerim yani 8 shot.
      sonrasi su cola vesaire elim bos durmasin meyve suyu bile olur kafama gore takilirim.

      Yorumla
    • WillBeYouQuiet
      WillBeYouQuiet
      +1 yıl

      bu arada kiz dedim gittigim yer hep sabit :) yaptigim sey'de sabit garson kiz ezberledi artik :D

      Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Az bir gün bizi de cagir da ayagimiz alissin 😜

      Yorumla
    • WillBeYouQuiet
      WillBeYouQuiet
      +1 yıl

      olur :)

      Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      İstanbul'da olmadigin icin oldu tabii ki dersin ;))

      Yorumla
    • WillBeYouQuiet
      WillBeYouQuiet
      +1 yıl

      cok zekisiniz alkisss :) hehe

      Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Ben ismarlayacaktim da neyse :P

      Yorumla
    • WillBeYouQuiet
      WillBeYouQuiet
      +1 yıl

      Tequila dedigin nedirki istanbula geldigimde cahide frame filan gibi bir mekan'da bir kac sise acarim toplanin gelin :)

      Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Toplanin gelin derken sülalemi mi getirim :))
      Para çok huzur var diyorsun ;)
      Meraktan soruyorum izmirde ya da ankarada oturuyorsun galiba ;)
      Ya evde de var olmega ama yandasim yok tek basima da icmem :(

      Yorumla
    • WillBeYouQuiet
      WillBeYouQuiet
      +1 yıl

      yurt disinda yasiyorum izmirliyim

      Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Hmmmm anladim ;)
      Ne diyeyim sen geldiginde ben askerde olurum arttik ;)
      Baskalariyla icmen kısmetmis ;)

      Yorumla
    • WillBeYouQuiet
      WillBeYouQuiet
      +1 yıl

      sen askere gitmediysen daha ben sana icki ismarlamam zaten :)

      Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Vaaay o niye ya ;)
      Daha derken
      Askerlik islerim benimki karisik
      Arkadas zamanin bayanlarini mutlu edemiyecez diye korkuyorum :)
      8 ay staj yaptim askerlik gibiydi desem yeridir yani

      Yorumla
    • WillBeYouQuiet
      WillBeYouQuiet
      +1 yıl

      askere gidip gelmis kanka isterim ben :)

      Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Benimkisi 12 ay ama :(
      6 ayi herkes yapar ;)
      1 yil sonra kim öyle kim kala :)

      Yorumla
    • WillBeYouQuiet
      WillBeYouQuiet
      +1 yıl

      git askere geldiginde haber ver :)

      Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      25 martta gidicem
      Hayir yani sanki nikahina alicam bu askerlik işi nedir ya :D

      Yorumla
    • WillBeYouQuiet
      WillBeYouQuiet
      +1 yıl

      :)))) turk erkeleri askerden sonra gercekten olgunlastiklarina inaniyorum :)

      Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Benim olgun olup olmadigini buna gore anliyamazsin
      6 ay gemide yasadim ve 8 ay amerikada yasadim
      Bence yeteri kadar disilplin sorumluluk sahibiyim ve yeteri kadar olgunlaktayim bence
      Şans vermeden bilemezsin

      Yorumla
    • WillBeYouQuiet
      WillBeYouQuiet
      +1 yıl

      sen baya ciddiye aldin ya :)

      Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Yani :)
      Ben de farkındayim da bahanene bahanen bana sökmez de :)

      Yorumla
  • bayhasta
    bayhasta Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    İçebileceğim ortam varsa jack :D ıce tea limon her zaman :D

    1
    0 Yorumla
  • SlothfulGirl
    SlothfulGirl Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bir jagermeister, bir de jack daniels truff bunlar keyif için.
    Arkadaş ortamı, dertleşmek filansa efes götürürüz.

    1
    0 Yorumla
  • menaf21
    menaf21 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Panpa Wiski Candır yaa Rakının kokusu hoşuma gitmiyo ve o yüzden içmiyorum ama
    Wiski, Votka, Tekila, Konyak, Bira ve Cin İçiyorum ;) :D

    1
    0 Yorumla
  • yaseminm
    yaseminm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Pek fazla kullanmam ama votka ozellikle kivilii ve bira

    1
    0 Yorumla
  • Bscosd
    Bscosd Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Viski, Tekil, bu linktekilerin hepsinden içerim zevkle..

    1
    0 Yorumla
  • bluegangsta
    bluegangsta Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Biz gurcu gocmeniyiz aslinda caca ve sarapla buyuduk ama bira farklidir ya bira candir

    1
    0 Yorumla
  • bim_poseti
    bim_poseti Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    Rakının üstüne tanimam. O meze o muhabbet... O lezzet başka hic bir ickide yok

    1
    0 Yorumla
  • dr_deü
    dr_deü Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bira ya da Tekila. Nedense diğerlerini pek samimi bulmuyorum :/

    1
    0 Yorumla
  • Murat1994
    Murat1994 Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 355 cevap paylaştı.

    Alkol kullanmıyorum. Süt ü sevmesemde her gün içiyorum. En sevdiğim içecek su :D

    2
    0 Yorumla
  • kptlsr
    kptlsr Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kafa olmak için değil de hani ortamına göre genelde kola falan gibi bira içerim normal ama ayrım yapmam hepsi canım ciğerim benim 😍😍

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Vallaha en fazla
    burn
    enerji içecegi
    redbull

    Bunlar başka bir şey yok

    1
    0 Yorumla
  • emregokce28
    emregokce28 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    rakının yanında soğuk su şöyle arıtılmış falan değil göze suyu sonra yanında bir tuzsuz ayran bakkaldan alınmış değil sonra onun yanına bir alabalık buğlama değme keyfime :)

    1
    0 Yorumla
  • kirazduygu
    kirazduygu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Türk'lük var kanımızda, adabini bilenle içilen rakı helaldir.

    2
    4 Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Hmmm helali hoş olsun o zaman ;)

      Yorumla
    • devilgirl
      devilgirl
      +1 yıl

      Tebrikler ;)

      Yorumla
    • Polatstuckadooor
      Polatstuckadooor
      +1 yıl

      Bu helal senin kitabimda galiba benim kitabimda haram

      Yorumla
    • kirazduygu
      kirazduygu
      +1 yıl

      Ya boş yapma kardeşim madem haram buluyorsun içmezsin.

      Yorumla
  • SüperErkek
    SüperErkek Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    içmiyorum ama içsem votka içerdim ALLAH içirtmesin tabi

    1
    0 Yorumla
  • Uglyyduckk
    Uglyyduckk Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38 , eic 59%
    +1 yıl

    Rakı & Chivas ;) Vazgeçemem...

    2
    1 Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
  • karadenizli52
    karadenizli52 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 56%
    +1 yıl

    Alkollü hiçbiri kullanmam G seçeneğini işaretledim tabiki su ve sonra kola :)

    0
    0 Yorumla
  • RooKie35
    RooKie35 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 42 , eic 54%
    +1 yıl

    Viski mümkünse single malt hatta lagavulin, talisker vs

    0
    0 Yorumla
  • Footyfanaticfn
    Footyfanaticfn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    cok gunaha girdim ama cok sukur daha ağzima alkol koymadim insallah da koymam

    0
    1 Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Alkolsuz ne icersin?

      Yorumla
  • fussemaniaq
    fussemaniaq Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.

    Viski hele 36 yıllık chivas olursa mükemmel olur yanında da napoliten

    0
    5 Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      36 yillik daha görmedim 25 yillik tatdim da 36 ya güç lazım...

      Yorumla
    • fussemaniaq
      fussemaniaq
      +1 yıl

      Kıbrıs'ta tatma şansım oldu harika bir içimi var. Tek kötü yanı sonrasında 12 yıllık olanı cok basit kalıyor

      Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Ben de kıbrısta içtim de sen nerde içtin?

      Yorumla
    • fussemaniaq
      fussemaniaq
      +1 yıl

      Arkadaşım inşaat mühendisliği okuyordu misafir olarak gittim onlarda kaldığım zaman içtim

      Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Adam nasil almissa helal olsun ;)

      Yorumla
  • AloneAngelll
    AloneAngelll Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    https://i.hizliresim.com/zENybD.jpg alayım

    1
    1 Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Şu an mevcut degil :D

      Yorumla
  • Black0ps
    Black0ps Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Viski 125 lira mezeleriyle 150 yi geciyor her baba yiğidin harcı değil: ))

    1
    0 Yorumla
  • yanlızmühendis
    yanlızmühendis Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40
    +1 yıl

    Tekila ve vodka ikisinide severim
    O eksi verenin g. otunde acarim o siseyi isemesin cevabima :))

    1
    0 Yorumla
  • inanigdir
    inanigdir Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Tabiki rakı.. Rakının tadı acı geliyorsa rakı içecek kadar acın yok demektir.

    1
    0 Yorumla
  • BayanProf_
    BayanProf_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Dinime sadığım diyorum.

    5
    5 Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Alkolsuz peki?

      Yorumla
    • BayanProf_
      BayanProf_
      +1 yıl

      Zemzem ahahaha 😂

      Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Ok :)

      Yorumla
    • BayanProf_
      BayanProf_
      +1 yıl

      Yay :)

      Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Pöf ;)

      Yorumla
  • gesvr
    gesvr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    vodka+efes xtra + redbull + vişne suyu karışım :) iyi oluyor

    1
    0 Yorumla
  • towonderland
    towonderland Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 34%
    +1 yıl

    "if you drink enough vodka it tastes like love"

    1
    9 Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Öyle mi küçük hanım :(

      Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Pardon şöyle olucakti :)

      Yorumla
    • towonderland
      towonderland
      +1 yıl

      oyle gercekten

      Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      İt depends on what type of love ;)

      Yorumla
    • towonderland
      towonderland
      +1 yıl

      how many types of love are there?

      Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Too much to reach enough ;)

      Yorumla
    • Rizelim53
      Rizelim53
      +1 yıl

      Google translet mağdurları :)

      Yorumla
    • towonderland
      towonderland
      +1 yıl

      salak misin ingilizcem yeterli merak etme @rizelim53

      Yorumla
    • Rizelim53
      Rizelim53
      +1 yıl

      Ok :)

      Yorumla
  • dipnottt
    dipnottt Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    vodka hepsinden iyi sanki. ucuz yollu hem. ama para varsa viski , likör, tekila iyidir. içmem gerçi senede bir belki ama hepsini denedim.

    1
    0 Yorumla
  • coustei
    coustei Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 41%
    +1 yıl

    Tuborg kırmızı
    Efes malt

    1
    2 Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Favrom :)

      Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Favorim ;)

      Yorumla
  • JoSam
    JoSam Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 46%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 929 cevap paylaştı.

    En cok sevdigim sarap arkasindan sek vodka gelir.

    1
    13 Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Arkasindan niye ya ;)
      Sarap peki nasıl kadının icin gibi kırmızı mı yoksa safligi gibi beyaz mi?

      Yorumla
    • JoSam
      JoSam
      +1 yıl

      yani ilk sirada benim icin sarap sonra ikinci olarak vodka. beyaz sarabı daha cok severim ama italyan sampanyasi da ayridir.

      Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Hmmm bir madamlik kokusu geliyor ;)
      İyiymis...

      Yorumla
    • JoSam
      JoSam
      +1 yıl

      sarap benden sorulur oyle diyeyim.

      Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      bir gün birlikte icme kısmetiyle... ;)

      Yorumla
    • JoSam
      JoSam
      +1 yıl

      turkiyede diyosan zor ama italyaya beklerim.

      Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Atlayip geliyoruskKskskspslsşal
      İtalya bir gün gitsem bile aklıma gelmezsin ne yazikki
      Peki nerde iyi yerler var kaldigin sehirde?

      Yorumla
    • JoSam
      JoSam
      +1 yıl

      bottega del vino tam sana gore olur.

      Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Hangi sehirde bunlar?

      Yorumla
    • JoSam
      JoSam
      +1 yıl

      ben floransadayim ama anlami sarap dukkani oldugundan italyanin cogu yerinde mevcuttur. ozellikle toscana bolgesinde takil kirmizi sarap icin. sampanya derse guney italya puglia olabilir.

      Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Teşekkürler
      Floransa görmek istedigim ilk yer
      Medici ailesi ve geçmisi yüzünden
      Soyledigin yerleri yazdim ;)

      Yorumla
    • JoSam
      JoSam
      +1 yıl

      ronesansi yasarsin... iyi bakalim italyaya bekliyoruz artik.

      Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Askelik var ins bittikten sonra diyeyim 1.5 yil sonra :(
      Annem gitti doktor maskesi getirdi bile ama benim gezip gorme istegim cok var hayirlisi ;)
      Teşekkürler...

      Yorumla
  • Sonmermi
    Sonmermi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    alkolün Her damlasında 5000 beyin hücresi ölüyor habriniz olsun...

    2
    2 Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Zaten elbet bir gün ölücez zaten son mermi
      Hala mermini bekliyorum kafa atmak icin hahahahaja

      Yorumla
    • joystickk
      joystickk
      +1 yıl

      Yalan...

      Yorumla
  • azddddd
    azddddd Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    +1 yıl

    Aslanı kediye bogdurmayacaksin Rakidan sasmayacaksin

    1
    0 Yorumla
  • devilgirl
    devilgirl Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Rakı / jagermeister ;)

    1
    7 Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Vaaa ;)

      Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Jageri nasil neyle iciyorsun peki?

      Yorumla
    • devilgirl
      devilgirl
      +1 yıl

      Shot sek

      Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Hmmm
      Jagerbomb?

      Yorumla
    • devilgirl
      devilgirl
      +1 yıl

      Kışın ii gider...

      Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Evet sıcakta icemiyorum icin yanıyor
      Sek de biraz ilaç tadi veriyor ya
      Tarihçesi de bayaa bir ilginç zaten ;)
      Ne diyeyim afiyet olsun hahahaha ;)

      Yorumla
    • devilgirl
      devilgirl
      +1 yıl

      Tskrler ;)

      Yorumla
  • baypas
    baypas Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    mangır varsa rakı viski yoksa biraya devammm hobaaaa

    1
    0 Yorumla
  • Bengutura
    Bengutura Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    kırmızı şarap, bira, viski

    1
    1 Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      güzelllow

      Yorumla
  • bakmagüldüğüme
    bakmagüldüğüme Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ortam olsun da ne içtiğimizin pek önemi yok.. :)

    1
    1 Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      aynen

      Yorumla
  • KumralBarbie
    KumralBarbie Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Alkol kullanmıyorum ama çayı severim olmaz mı :)

    3
    1 Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      olllur :D

      Yorumla
  • Leprusal
    Leprusal Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Sarhoş olmak istersem votka
    öbür türlü bira

    2
    1 Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Başka icecekler peki?

      Yorumla
  • çıtırımbea
    çıtırımbea Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 442 cevap paylaştı.

    ben bir çay alayım ince belli :)

    2
    2 Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      O da olur ;))

      Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      olcak tabi o çay buraya gelecek :D

      Yorumla
  • Huysuzkişisi
    Huysuzkişisi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    ben ayran içerim abisi ne o vodka viski felan Türk içeceği ayrandir AYRAN :D

    1
    1 Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      hz isa da sarap icerdi ama neyse abisi ayran da iyidir ya soyle kopuklu ise off ama acik ayran :D

      Yorumla
  • mstear
    mstear Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    rakı içtim içmez olaydım boğazlarım kötü yandı ondan sonra tövbe ettim :)

    1
    2 Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      Ahahahah ilk içtigimdekini hatirlattin ;)

      Yorumla
    • mstear
      mstear
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • dr_dr
    dr_dr Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    sıyırmak - absinthe (zor biraz :D )
    arkadaşlarla - tekila shot - olmeca gold
    yalnızken - rakı

    1
    0 Yorumla
  • sanahayırdır
    sanahayırdır Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    para durumuma göre genelde parasiz olduğum için bira olduğu vakit tekila vazgecilmezimdir

    1
    0 Yorumla
  • Şahaan
    Şahaan Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37
    +1 yıl

    Kızlar sorularinizi saçmalamadan lütfeeen yaa :D :D ne cevap verecegimizi bulamiyoruz ;)

    1
    0 Yorumla
  • batikan35
    batikan35 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    rakı hem ucuz da 20 liraya alıyosun mastikayı sofralar şenleniyor:D (bizim rakılara güç yetmiyo:( )

    1
    0 Yorumla
  • kubilay197
    kubilay197 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    trakya kızanıyım ben keyfim yoksa biram var benim umudum yoksa da rakım :D

    1
    0 Yorumla
  • Kaan7
    Kaan7 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bacardi, Sheridan's, Chıvas Regal, Tekirdağ Altın Rakı, Malibu, Carlsberg Diyerek Devam Eder :)

    1
    0 Yorumla
  • joystickk
    joystickk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45
    +1 yıl

    Kadinla sarap, erkekle raki, hepsiyle tekila.

    1
    1 Yorumla
    • Gunzero
      Gunzero
      +1 yıl

      10 numara yorum :D

      Yorumla
  • Devamını Gör (326)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Anketler > En sevdiğiniz alkollü içecek nedir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

En sevdiğiniz alkollü içecek nedir? 89 cevap verildi
En sevdiğiniz alkollü içecek nedir? 30 cevap verildi
En sevdiğiniz alkollü içecek hangisidir? 19 cevap verildi
En sevdiğiniz alkollü içecek hangisi? 28 cevap verildi
En sevdiğiniz alkollü içecek hangisi? 7 cevap verildi
Favori alkollü içeceğin ne? 51 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Daha önce yalnız kalmamak için yanlış yerlerde bulundunuz mu?
  • Aileniz size ne sıklıkla, ne kadar para veriyor?
  • Deli misin, akıllı mı?
  • Sağlığına özen gösteriyor musun?
  • Aşk kime yakışır?
  • Evde ya da iş yerinde su arıtıcısı kullanan var mı?
  • Hayatında deniz gibi huzurlu hissettiren neyin var?
  • Gececi tayfa geceye bir şarkı bırakalım mı?
  • Biriyle evlenebilmeniz için hangi özelliklere sahip olması gerekir?
  • Kadınlar neden kahve sunumunu sever?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨