AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
244Cevap
Rakı da candır ama yaa
;))
Alkol niçin milkshake için
Ahhahhaha ;)
Hennessy
Crystal vodka
Moet and chandon
Hmmmm yok artık ya ;)
Direk yurtdisi mi diye baktim yanilmadim ;)
Saglam içki bunlar ozellikle hennessy ;)
Yok artık?
Kesinlikle hennessy candır..
Senden baska saglam yazan yok da :)
Votka, rakı.
Şarap ayrıdır.
Hmmm bir pro sexiyorum :)
Seziyorum olucakti sorry ;)
Pro kullanmıyorum
O anlamda demedim ya hahaha :D neyse
O Benimleyken içeriz biz @soran bir ara evimizede bekleriz iyi içeriz biz ;))
bir viskiye hayır demem
Aynen ;)))
Ortamda Vodka
Eğlencede rakı
Sahilde bira
İyi *****
Evet..
Didi en sevdigim icecektir :D
Öyle di mi :)
Evet öyle
şuraya yorum yapanların varya yüzde 60 ağzına alkol koymamışdır ama nedense buraya yazı yazma geregi duyar yok ben votka sevmem şarap içerim l*n bebe sen ağzına sütten başka bişey koydun sanki
ben 13-15 yasinda icenleri biliyorum dostum ama hepsi icmis midir bilmemem :D
kolonyağı len var mı daha ötesi :)) %80 alkol :D
Kör olma da ;)
alkole karşıyım içmedim hiç :D
çikolatalı bir viski vardı sanırım adını bilen var mı? tadına bakmıştım
İlk defa duydum?
vodka içerdim ama lanet olsun bıraktım :((
Noldu ki?
bir şey olmadı. sadece bıraktım.
Anladim ;)
Hayırlısı...
ben kullanmıyorum :D cay candır gerısı gunah :D
Tekila ve viski karışımı fenalar fenalarrrrrr
Sende baya bir etki birakmis anlasilan ;)
İçinin acısını bastırıp sarhoş olmak istiyorsan rakıyı tek geçerim ama zevkine içip deli gibi dans etmek saçmalamak için tekila viski birebir 3 shottan sonra sahne senin:D
3 shot mi ;)
Biz 8 shot +2 bardak vodka +5-6 fırt viski içmiştim zamaninda onda bile sahnr benim degildi
Seninkisi 3 shot ise cok erken ya ;)
Sen tekila ve viski karışımı yap 3 shot çak bana sonra yaz mutlaka yaz ama :D
Tamam ;)
Shot bardaginda mi yoksa viskiyi viski bardagina koyup üstüne shot bardaginda tekila atip o bardagi shot mi yapmami isitiyorsun. Tam olarak
shot bardağına tekila ve viski karıştıracaksın fakat viskiyi daha fazla koy tıpkı tekiladaki gibi limon tuz yap ben sadece tekilada 7 shota kadar gidiyorum fakat tekila ve viskide dediğim gibi 3 oldu :D fazla sert oluyor fakat kafası fazlasıyla güzel herkese şiddetle tavsiye ediyorum yakında deniz seki gibi olucam diye korkuyorum:D
O baska seyler kullaniyor ya sacmalama
Ayakta saglan kazanirsam ödül olarak bir gün birlikte içelim ama kaybedersem benden sana tekila viski ;)
Oralı olmamak ahahahah ok iyi geceler...
Alkol kullanmıyorum ben bir cay alabilirmiyimm?
O da ollllur ;)
Bu arada orasi bakirköy mü?
:) tesekkurler yok kadıköy moda
Hmmm en son orasi mi diyecktim güzelmiş ;)
:D guzeldir kadıköy sahili
www.ohadiyorumm.com/.../...-Sahil-Herkes-Cahil.jpg
Hahahaah aklima geldi de
Bakirköy daha sakin sessiz geliyor kadiköy sahil maşallah igne ipligi atsan yere düşmez :)
Sessiz sakin kısimlarida var haklisiniz cok kalabaliktir kadikoy
İyi bakalim iyi günler ;)
Vodka bira ve tekila :)
Kutsal 3lü
Tekilayi da o suratinin haliyle mi iciyorsun ya cok tatli hahaaj ;)
Bide içtikten sonraki suratı gör shorti varya çığlıktaki onun kız versiyonu gibi oluyorum :D ahaha
Görmek isterim ya haahah :(
Alkollü değil ama kokteyl hoşuma gidiyor :)
Sevmiyorum hiçbirinin tadını.
alkolsuz?
Kola, ice tea falan idare ediyoruz işte ,)
et bakalim :)
hepsi şıkkı yok ama :(
Tamam sen özel kategoriye giriyorsun :)
bir zahmet :)
;))
Tekila - bira bomonti filtresiz
Filtresizin normalden farki ne peki?
Filtresiz benim daha cok hosuma gdiyor digeri sanki cok tatli sekerli gibi
Anladim bana da ayni tad olarak senin dedigin gibi geldi de acaba tek ben mi oyle dusunuyorum dedim ;)
Tek degilsin o zaman;)
Aynen :)
tekirdağlıyım rakıyı severiz biz
İyi :)
Bira ve vodkayı sevıyorum :) ve ıcıyorum
Bira vodka , tekila bide milli içkimiz ayran :)
tekilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Tekila ve vodkayı severm
Atomm = efes extra shot + kirmizi tuborg + vodka + ev yapimi şarap
Ölmiyelim?
Yok yok olmaz bisi biraz hatirlama problemi yasiyosun o kadar
Kalsin o zaman ;)
Süt
Acayip kafa yapıyo yaa
Yesilayciyim ben. Alkolede tütünede karşıyım.
Bravo 👏👏👏
Ablamizdan örnek almak lazim ;)
Dalga mi geçtin sen:/
Hayır tabii ki de CİDDİYİM...
Tamam o zaman sağolasın :)
Kolonya. Kafası gerçekten bir harika dostum.
ahahahaha
Kola. Alkol zararlıdır
Kola da zararli aslinda
Evet ama severim
Aynen
bomoti , efes vodka favorim :D
;))
vodka tabiiii birayı daha cok kullanrm
Vodka ne peki? Ve bira?
absolut vodka Smirnoff da güzel birada ise efes tabiki
Alkol ağzıma sürmem..
Alkolsuz?
Meyve suyu.
İyi ;))
tekila. tuz ve limon alayım lütfen..
Var evde ;)
elma çayı :D
;))
evet yaaa
Buz gibi biranın yeri başkadır bende.
Yazin iyi gidiyor ya :)
Kullanmiyorum :D sevdigim icecekse kola:D
şarap
votka
rakı
viski
bira sırasıyla :)))
zemzem içiyoz biz sofi..
meyve suları, ayran, boza
O bozadan hic icmedim ya?
Migrosta satılıyor ama gercegi kadar güzel olmaz bence
Aldığın yere göre değişir, Börek ile boza bir dene pişman olmazsın.
Rakı'dan iyi içki mi var la
Nane likörü ve rakı genellikle
sen dostum ne içersin
Baileys viski bira
Aslında ne olursa içerim de en sevdiklerim bunlar...
İyi bakalım
Tekila ve kırmızı şarap
şaraba hakaret etmeseydın ıyıdı ayrı ayrı lutfen ayrı ayrı
Pek aşırı içmem ama olacaksa sek votka olsun (:
Jack daniels in cok iyi kafasi var ya
hafif vodkadan sonraki bira..
Milli içeçeğimiz Ayran
Rakı candır. Mezesi yanında olması kaydı ile.
İlk ve tek aşkım viski :)
Kola yetr...
Bazilarina yetmez ;)
Ayran. -,-
:))
Tequila Gold, Pina Colada
Gunduz tuborg gece raki
Midwyi bozma da ;)
Rahat oll
:) iyi bakalim sabah aksam diye dedim ;)
Trakyaliyiz beyaa
Hahaha ;)
hepsini severimde rakının yeri ayrı tabiki
rakı idi
Noldu idi?
tövbe ettim dostum
Hmmm hayirlisi
rakı sadece tattım ama benimki wiski
Ayniyiz bu konuda ;)
Kolonya
hahaha
İçmeyenlerdenim.
Saygi duyarim
Karşılıklı efenim.
en sevdiğim alkollü içecek yok
Kullanmiyorum ayyaslarida kiniyorum
her içen ayyaş mı tey alllahım içki bir kültürdür içmesini bilene, saz bile çalmasını bilenin elinde hayat bulur
@straponarar içki içenlerin yaşlanabilirse sonunu görüyoruz orda burada masada ölüyorlar
alkol varsa kolada anca öyle yoksa yok