Sinavi yine kazanamadim ve akrabalar hakkimda kotu dusunur diye uzuluyorum. Bunalima girdim. Kendime bir sans vermeli miyim?

Kotu bir seyler yapmadan kendime bir sans vermeli miyim?
Seneye 21 olucam herkes hakkimda kotu dusunecek akrabalar gelip havasini aticak babam ile annem yine bana kufur edecekler
Artik kendimi ise yaramaz biri olarak dusunuyorum hayat okumayinca bana bos geliyor o kadar emegim bosa gitti.
Gencim Allah afdeder degil mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Yani bu hayatta hic mutlu olamadim diye bilirim hep dert hep baskı
Güncellemeler
+1 yıl
Bu kadarı fazla degil mi?
Sinavi yine kazanamadim ve akrabalar hakkimda kotu dusunur diye uzuluyorum. Bunalima girdim. Kendime bir sans vermeli miyim?
Cevapla