Gece uyuyamayıp birşeylere üzüldünüz mü?

Merhaba Arkadaşlar. Daha öncede paylaşım yapmıştım. Çekirdek ailedeki büyük ablayım. Annem, Babam, kız kardeşim üçüde narsist. Annem dün yine çıldırdı. Seni ben büyüttüm. Seni 35 sene ben buraya getirdim diye çok ağır şeyler söylemeye başladı. Konuştuğum erkek arkadaşı Anneme söylemiştim. Annem gitmiş Babama söylemiş. Babam kaç aydır konuşuyorsunuz dedi. Mayıstan bu tarafa dedim. Kesinlikle ciddi değil kesinlikle ciddi değil diyerek beni karşı tarafın düşüncesinden değerlendiriyorlar. Arkadaşlar ciddi olsun ya da olmasın ben kendime onun bana biçtiği değerle değer veremem. Dün gece çok kötü oldum arkadaşlar. Gece ağladım. Kimsem yok diye. Sadece 2 saat uyuyabildim. Babamın kesinlikle ciddi değil sözü ile Annemin seni buraya ben getirdim herşeyi ben sundum demesi gözümün önüne geldi. Gece hiç uyuyamadım. Sabah oldu. Kalktım.1 aydır konuşmadığım sınır koyduğum ailem Babam tarhana çorbası yap dedi. Kız kardeşime özellikle acıdıklarını dile getirdi Babam. Anneme sana hakkımı helal etmiyorum diyince senin hakkın mı vardı diyor. Çok kötü oldum arkadaşlar. Böyle bir gece geçirmemiştim. Hiç uyuyamadım. Sağa döndüm. Sola döndüm.

Gece uyuyamayıp birşeylere üzüldünüz mü?
Cevapla