Offff bugun patronumun ortağı 1000 Tl verdi çok utandım normal mi?

Ben babamdan bile harclik almamak icin calisiyorum. Ama bugun 1000 tl verdi kabul etmedim yere duştu topladı harclik olarak hediye olarak kabul et dedi patronumda dedi yabanci degil kabul et vs tesekkur ederim kesenize berwket dedim boyle yaptiklarinda cok mahçup oluyorum cok utaniyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Ikinci gidisimde patronum dik dik baktı bana
Offff bugun patronumun ortağı 1000 Tl verdi çok utandım normal mi?
Cevapla