Ben babamdan bile harclik almamak icin calisiyorum. Ama bugun 1000 tl verdi kabul etmedim yere duştu topladı harclik olarak hediye olarak kabul et dedi patronumda dedi yabanci degil kabul et vs tesekkur ederim kesenize berwket dedim boyle yaptiklarinda cok mahçup oluyorum cok utaniyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Ikinci gidisimde patronum dik dik baktı bana
Offff bugun patronumun ortağı 1000 Tl verdi çok utandım normal mi?
umarım bu durumu yarın öbür gün kullanmaz. ne olursa olsun bence kabul etmemeliydin.
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Niye kullansinki kotu niyeti olsa patronumun yaninda vermezdiki ve patronum dediki al yabanci degil ve ben almadım yere dustu yerde topladi koydu ne diyecegimi ne yapacagimi bilemedim tesekkur ettim kesenize bereket dedim ciktim cok utandim ama
Patronum bana karşi tavirli ya nedenki tepsimi cektim paralar yer dustu topladi ben yine tesekkur ettim ama pek bisey diyemedim mahcup oldugumdan sonra ikinci kez cay goturdum toplanti yapiyorlardi bisey diyemedim ciktim neden tavirliki
Patronum bana karşi tavirli ya nedenki tepsimi cektim paralar yer dustu topladi ben yine tesekkur ettim ama pek bisey diyemedim mahcup oldugumdan sonra ikinci kez cay goturdum toplanti yapiyorlardi bisey diyemedim ciktim neden tavirliki
Bilmem maddi durumumum kotu degil camlicada dublex dairede kirada oturuyoruz. 3 tane kedim var giyimim kotu degil ofise kendi cebimden harcarim birsuru sey alirim ama ortagi bilmiyor bunları ama hep ayni şalı takiyorum onunla rahat ettigim icin belki o dikkatini cekmistir diyicem ama onun icinde 1000 tl verilmezki
25 yasindayim çocugu gelmisti cocugunada iyi bakmistim servis elemaniyim ama iş yok diye ve asil meslegimm stilistlik ama bana gore yer yoktu o yuzden bu işw girdim. Ve kendisi asırı egolu egoist biri normalde asiri dedi geliyoruz hizmet ediyorsun hediye olark al felan dedi
Ben art niyet aramadimki sadece patronumda yapiyor bunu artik yapmiyor kabul etmedigim icin ama cok mahcup oluyorum ne yapacagimi ne diyecegimide bilmiyorum utaniyorum gerek yokki bunlara
Patronum bana karşi tavirli ya nedenki tepsimi cektim paralar yer dustu topladi ben yine tesekkur ettim ama pek bisey diyemedim mahcup oldugumdan sonra ikinci kez cay goturdum toplanti yapiyorlardi bisey diyemedim ciktim neden tavirliki
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
umarım bu durumu yarın öbür gün kullanmaz. ne olursa olsun bence kabul etmemeliydin.
Niye kullansinki kotu niyeti olsa patronumun yaninda vermezdiki ve patronum dediki al yabanci degil ve ben almadım yere dustu yerde topladi koydu ne diyecegimi ne yapacagimi bilemedim tesekkur ettim kesenize bereket dedim ciktim cok utandim ama
valla öyle pis insanlar var ki hiç belli olmaz.
Yani ama bu kisiler oyle degil beni seviyorlsr hizmetimi begendiklerini soyluyorlar
umarım öyledir.
Patronum bana karşi tavirli ya nedenki tepsimi cektim paralar yer dustu topladi ben yine tesekkur ettim ama pek bisey diyemedim mahcup oldugumdan sonra ikinci kez cay goturdum toplanti yapiyorlardi bisey diyemedim ciktim neden tavirliki
Patronunun ortağı seni bin lira verip sîkmek istiyor, gelme bu tezgaha
canım oyle niyeti olsa patronumun yanindami verir patronum al dermi
B7gun 800 diyodun mk trolluyosun millet8
1000 miş ne trolliyicem iyimisin!!
Küçük para artık maalesef
Kucuk buyuk ne farkeder ben istemiyorum bu tarz seylwr cok mahcup oluyorum simdi yarin gitmek bile istemiyorum
Vermişse al bişey olmaz
Mecbur aldim :(
Al al verenden al çekinme. zaman öyle artık
Patronum bana karşi tavirli ya nedenki tepsimi cektim paralar yer dustu topladi ben yine tesekkur ettim ama pek bisey diyemedim mahcup oldugumdan sonra ikinci kez cay goturdum toplanti yapiyorlardi bisey diyemedim ciktim neden tavirliki
Niye verdi gariban mı gördü seni
Bilmem maddi durumumum kotu degil camlicada dublex dairede kirada oturuyoruz. 3 tane kedim var giyimim kotu degil ofise kendi cebimden harcarim birsuru sey alirim ama ortagi bilmiyor bunları ama hep ayni şalı takiyorum onunla rahat ettigim icin belki o dikkatini cekmistir diyicem ama onun icinde 1000 tl verilmezki
Garip bir durum bence
Bencede hemde cok sizce neden vermis olabilirki
İlk aklıma gelen gariban görünüyor olman ikinci de senden bi beklenti mi var acaba aşk sevgili gibi
25 yasindayim çocugu gelmisti cocugunada iyi bakmistim servis elemaniyim ama iş yok diye ve asil meslegimm stilistlik ama bana gore yer yoktu o yuzden bu işw girdim. Ve kendisi asırı egolu egoist biri normalde asiri dedi geliyoruz hizmet ediyorsun hediye olark al felan dedi
Oyle olsa patronumun yaninda vermezki ve patronum al demezdiki ama ikinci odaya gidisimde patronum dik dik bakti bana
Belkide gerçekten hediye içinden geldiği için verdi biz bi art niyet arıyoruz takılma fazla bence
Ben art niyet aramadimki sadece patronumda yapiyor bunu artik yapmiyor kabul etmedigim icin ama cok mahcup oluyorum ne yapacagimi ne diyecegimide bilmiyorum utaniyorum gerek yokki bunlara
O zaman seni gerçekten seviyorlar çalışkan kızsın ve hizmetin hoşlarına gidiyor
7 kere işi birakmak istedim patronum tuttu onlar icin kaliyorum bende
O zaman değerli bir elemansın
Ama patronum bana karsi tavirli
Nasıl tavırlı
Tavirli işte ya gıcık olmuş gibi
Kabul ettim diyemi acaba
Ama kendi dedi al diye
Nasıl bir iş teti cok mu kazanıyor
Bilmiyorum ama beni zaten cok gormuyordu baska yerde o kisi ne farkederki asiri mahcup ediyorlar beni
Patronum bana karşi tavirli ya nedenki tepsimi cektim paralar yer dustu topladi ben yine tesekkur ettim ama pek bisey diyemedim mahcup oldugumdan sonra ikinci kez cay goturdum toplanti yapiyorlardi bisey diyemedim ciktim neden tavirliki
Makyaja hatca
Ne makyaji ya off ihtiyaci olana versinler
Sen ver o zaman
Ya off patronum bana karsi tavirli