Yaşıma göre fazla kötü şeyler başıma geldiğini düşünüyorum?

Çok yoruldum hayat bana fazla yükleniyor sanki.. babamın rahmetli olması annemin ms hastası olması benim okb hastası olmam. bir defa gogusumden küçük bir ameliyat olmam. evliligimden önce 5 senelik ilişkim vardı biriyle sevgilime güvenip evine gitmiştim taciz etmesi. bakireligimi alıp terk etmişti bı sure sonra başka biriyle evlendim.. babamın vefatından sonra oda kocamın benden ayrılması. sevgilimin sürekli cezaevinde olması diğer sevgilimin beni terk edip evlenmesi ve hala araması.. herkesin gercek yüzünü görmem amcamların beni dışlamaya başlaması.. teyzemlerin düşmandan beter gerçek yüzlerini göstermeleri.. hangi işe girsem uzun sürmüyor atiliyorum kendi işimi de yaptım müşteri gelmiyor niye hep benim başıma kötü şeyler geliyor
Yaşıma göre fazla kötü şeyler başıma geldiğini düşünüyorum?
Cevapla