Yaşımın sürekli geçtiğini düşünerek hiçbir şey yapasım gelmiyor?

Kendimi herşeye geç kalmış hissediyorum bu neden olabilir kendimi sürekli yorgun ve bitkin hissediyorum özgüvenim kendime hiç yok kendimi geliştirmek istiyorum bakımlı olmak diksiyonu düzgün eğitimli olmak istiyorum ana başlamak için ne yapacağımı bilemiyorum🙌
Yaşımın sürekli geçtiğini düşünerek hiçbir şey yapasım gelmiyor?
Cevapla