Kışlık stoğumu komşu ile paylaşmamak beni bencil ve pinti mi yapıyor?

Ufak çiftlik gibi bir yerim var domates patates ve benzeri şeyler ektim kışlık konserve yapıyorum evimde komşu kapıma dayandı “evden mis gibi kokular geliyor kışlığın hazır olduğunda bana da verirsin bir 15-20 şer tane hepsinden “ diyor bende vermeyeceğim söyledim bana bencil olmadığım mı kaldı pinti olmadığım mı kaldı başka ne olmadığım mı kaldı. Kadın iyiykeni geçtim kötüyken bile bir defa bile bana bunda yardımcı olmadı bacağım kırıkken evden kilometrelerce uzakta oraya gittiğimi onca yerin bakımını yaptığımı biliyorum hastayken bile bi faydası dokunmadı bana ama bişey istemek olduğunda hesabına yaradığında yağcılık yapıyor
Kışlık stoğumu komşu ile paylaşmamak beni bencil ve pinti mi yapıyor?
Cevapla