Mustafa Kemal Atatürk’ü haksız bulduğunuz bir konu var mı?

Ben gerçekten atamı ÇOK seviyorum sadece onu haksız bulduğum tek konu kıyafet yasası ve bazı kıyafetleri yasaklaması. Her hareketi ileri görüşlü bu hareketi hariç. Bu bana saçma geliyor isteyen istediği kıyafeti giysin özgür bir dünyada yaşıyoruz. Yasakları zaten sevmiyorum, özellikle kıyafet konusundaki yasaklardan nefret ediyorum. Kimse kimsenin ne giyeceğine karışmamalı. Atamı seviyorum ama kendisini haksız bulduğum tek konu bu. Ruhu şad olsun! ♾️🖤

Mustafa Kemal Atatürk’ü haksız bulduğunuz bir konu var mı?
Cevapla