Mustafa Kemal Atatürk hiç hatası olmamış mıdır?

Şimdi yanlış anlama olmasın, ölmüş gitmiş adam saygı duyuyorum, hatta gerçekten emekleri vardır, Osmanlı subayıydı daha sonra bize önderliğinde Cumhuriyet bıraktı. Ancak hep tarih de şunu yaptı şöyle iyi böyle güzel önder Mustafa Kemal Atatürk diyoruz da gerçekten bir insanın hatası olmaz mı? Belki de Atatürk de çok yanlış yaptı nereden biliyoruz, üstelik özgürlük fikir özgürlüğü diyoruz ama Atatürk'ü eleştirmeye başlayan insanlara hemen vatan haini diyorlar, bu adaletsizlik değil de nedir?
Mustafa Kemal Atatürk hiç hatası olmamış mıdır?
Cevapla