Nisanliyim 4 ay sonra dugunum olucak ins. Nisanlanmadan bir ay öncesi ” teyze lafi olmuyor kaldiralim ”onu dedi. Nisanlandik artik daha cok gelmelisin. Nisanimda ne kilik ne kuyafet Hic bisey almadilar Sadece nisanda gelen iste hediyeler ve set bile almadi. Kendi kullandigi eski yuzuk, bir kunye ve cok uyumsuz kupe aldi. Abi abla Hic bisey takmadilar. Ben el bebek buyutuldum biraz narin ama guclu bi kadin olarak yetistirildim. Onlarin yapisi ise baya geri assaglamak icin degil. Surekli sene boyu gelmiyosun gitmiyosun ya full time calisan birisiyim is cikisi bi rutinim var haftada 4-5 kez fitness calisiyorum kac yildir hobim ama yok özel alanima saygi 0. Yaz oldu memlekete gittik geldiler 5 gun agirladik sonra kadin kendi memleketine gitti. Gecen hafta Sali gunu geldi ve hemen iki uc gun gelmedim diye tavir aldi. Gecen hafta annelerle beraber dugun salonuna gidicektik gelmedim diye tavir aldi torinlara bakiyorum yoruldum diye gelmedi bile. 1 hafta sonra gittim bende kendimce gelsin dinlebsin bi nefes alsin dedim gittim miy miy neden gelmedigmide söyledim kirmadan dedim dinlen kendine gel diye. Sonra dedim benim icin degilse oglun icin gelseydin dedim. Dun abladinin dogum gunuydu eve herkesten erken Geldim bulasiklar igrenc bana kaldi ayak isleri bana kaldi igenc öldum servis torba torba cöp at.
Herkesin icerisinde yaş pastayi getir diye tavir aldi benfe söylendim sordum bisey demiyosun diye ama kimse duymafi. Sonra daha evindeyken bidaha nezaman gelirsin diyo resmen cildirticak beni daha evindeyken nezaman gelicem……….
Sonra diyo yabanci arkadaslarini annenin arkadaslarini topla bana gelin yemege dedim herkesin vakti yok herkes kendi telasesinde diye kac kere anlamiyo. Dünki hareketinden sonra eve Geldim tum huzurum bozuldu agla agla bi hal oldum 1,5 haftadir bu gelmedin gitmedin aylardir surekli baski göruyorum. 2 -3 hafta görusmeyim hemen uzun zamandir görusmuyoriz oluyo adi biktim gercekten
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bir yerden sonra gerildim ve okumadim... istersen evliligi bir daha dusun... bir zaman sonra esine ne kadar asik olursan ol, severeen sev, aileler yuzunden sevgi falan kalmiyor. Evli biri olarak soyluyorum
Cok haklisiniz. Nisanlim beni cok deviyor oda dengeyi kurmaya calisiyor ama kaynana o yokken bilinvli bilincsiz söyledigi seyler yuzunden tahammul edemiyorum
Ki avrupa ulkesinde dogduk ikimizde orada ikamet ediyoruz ama annesi sanki doguda yasiyomusiz gibi hareket ediyo. Ben simdiden sinirlandirma koyucam oda ayda 2 kereden fazla görusmeyerek ama cok ustume geliyo cok. Ayni dun dogum gunundeuiz daha kadinin evindeyim daha nezaman gelirsin diyo el birligle deli edicek
Valla yerden goge kadar haklisin... olan esine olacak arada kalacak. Umarim ona karsi sevgin askin bitmez. Yoksa cok zor... ben de ayrilmayi dusundum ailesi yuzunden ve esimin onlardan yana olmasindan ve ilgisizliginden. Cocuk icin duruyorum... cok kavgalar ettim ailesiyle. Biraz duzelip ayni devam ediolar ve esime karsida sogudum inan
Yani Şu an nisanlimin kendi evi var ve annesine 7dk mesafede. Umrumda degil kapaticam kapimi bakicam keyfime. Nisanlim bazi seylerde beni tutuyo bazisini fazla hisli davraniyosun annem sevdigi icin söyle böyle sorun da o. Herseyi cok fazla kadinin cok sık boğaz ediyo yani her jafta görunce ne degisiyo? Bide konusucak yeni konuda yok herzamsn herseyi dengesiz. Insallah sogumam cok zor 2 sene para biriktirip ordan gitmek istiyorum ve gerekurse yemicem icmicem biriktiricez o paraui. Sizin adiniza uzuldum. Esin ailesine cok mu gidiyo? Öyle yaparak sogudugnuzu tatli dille söyledinizmi? Hersey iletisim anlayana tabi
Soyledim soyledim. Son 2 senedir kotuyuz. Baska sorunlarda var ozel konular tabi... gitmeyi kesse de ailesi surekli biseyler buluyor, tatsizlik cikario... neyse siz mutlu olursunuz ins
Hmm uzuldum Allah yardimciniz olsun bir aile yiva kolay kurulmuyo siz olgunluk gösterin hep guzellikle konusun azarlamadan ailesinden sen uzak dur.. insallah amin daha cok uolun basindayim
Tesekkur ederim... yasamis biri olarak ilerde daha buyuk sorun olmadan esinle ciddi anlamda konus... inan ustuste gelince ese karsi sevgi ask kalmiyor. Sizde oyle olmayin, bastan herseyi konusun... saglicakla kalin hanimefendi
Haklisiniz ki onu yaptim dedim ailenle degil seninle evlenuyorum ve her haftasonunu aile ziyaretleriule gecirmek istemiyorum diye. Uygulsmazsa kendi gider gelir bende arada giderim zaten isten canimiz cikiyo
Senin gitmemeni de dert edecekler.. dedğin gibi para birikitirn dayanın ve şehrinizi değiştiriniz.. allaha emanet
Biliyorum özellikle bos olan amnesi. Oturup dugun davetiyeleri hazirlicagi yerde benim gelip gelmemi dert ediyo. Oglunun mutlu oldugna degilde gelip gitmemi dert ediyo ya kendi cani sıkıldğı icin orada bile cahiliyetin göstergesini görmem icin yeyerli oldu. Brnde bastan gösterdim kendi cizgimi ve durusumdan vazgecmicem resmiyetimi korucam. Annesi dunuru ona yaptigi bana yaptigi davraniaslar yuzunden ben mumkun oldugu kadar görmek istemiyorum o dengesizi diyo ki hakli. Haftaya dayilarinin dugunu var göturupte kac aydir begendigim altin aski aldiramadim kafasina göre alip duruyo bende takmiyorum ki takicak bisey yok. Ne takarsin diye dugune buyuk kolye ya da bilezik diye dicem bilezikler yeterli diye dugun gunu alirim diye ondan öncede gidip etmicem ziyarete
Harikasın. Saygılı ol, ama tavizde verme
Annemde diyo ne kafar resmi ve uzak durursan okadar rahat edersin diyo ki öyle yapicam fasla yuz göz olmicam. Avrupanin bi baskentinde yasiyoruz herseuimiz burada oyuzden sehir degistiremeyiz. Fakat ayda ortalama 2 kez görursursek ailelerle yeterde artar. Annem diyo ayda bir bile yeter onlara diye ama 3 gun ziyaretine gitmedigim icin görmedugim laf piskolojik baski olmadi heralde oturup aglamis mal gibi… bu kadar cahiliyet olmaz.
Valla anlattıkça geriliyorum, kendimi tekrar yasıyorum. Hahaha😀😀 arada dertleşebiliriz istersen
Grcektenmi sizdemi benim gibi yasadiniz erkek oldugnuz halde?
Olur tabi kardeskm ama ikimizde gizliyiz nadil olucak?
Gizliden çıkarım 2dk😀
Bendede tam tersi durum var genelde erkek anlasır ama beni bitirdiler... sorunuzu begendim
Gördum ama isminizi bilup mesaj atamiyorum. Ismim umitsiz933
Açtım gizliyi
İsminizi yazmasaydınız, kaldırın isterseniz o yorumunuzu
Uygulamada isimle aramak bulmak imkansız. Siz ekleyin sonra kapatırım
Yazdim
Allah yardımcın olsun
Amin insallah