Güncellemeler
+1 yıl
Yani babam sürekli bize bu akrabalarımız bizi sevmiyor hep bize gülüyorlar acıkıcı veriyorlar bizi kıskanıyorlar diyor
Benim baba tarafından 2-3 akrabam var kendileri babamın kuzeni oluyorlar ama babam hep bize onlardan bahsedip onlar bizi sevmiyor hep bize gülüyorlar diyor. Sizce bu akrabalarımız bizi gerçekten sevmiyor mudur?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Akrabaları arkadaşların gibi seçemezsin. Sevmediklerinden uzak dur. Ayıp olur felan hikaye. Senin üzülüp üzülmemen daha önemli.
bize maddi manevi yardım etmiyorlar bizim maddi durumumuz yok ama bu babamın kuzenlerinin maddi durumu var hepsinin iş yeri var arabaları var evleri var ama bize de hiç yardım etmiyorlar normalde de babamı telefonda hiç arayıp sormuyorlar bile bazen yılda 1-2 kez bayramlarda sadece 5-10 dk gelip evde oturuyorlar sonra kalkıp gidiyorlar
Sevmiyor tabiki maddi manevi yardım etmiyorlar sürekli dedikodu çekişme misafirliğe gidince bile kaş göz ayrı oynamalar falan ben rahatsız oluyorum çoğu sığ ve cahil zaten
Yani babam sürekli bize bu akrabalarımız bizi sevmiyor hep bize gülüyorlar acıkıcı veriyorlar bizi kıskanıyorlar diyor
Doğru bize maddi manevi yardım etmiyorlar bizim maddi durumumuz yok ama bu babamın kuzenlerinin maddi durumu var hepsinin iş yeri var arabaları var evleri var ama bize de hiç yardım etmiyorlar normalde de babamı telefonda hiç arayıp sormuyorlar bile bazen yılda 1-2 kez bayramlarda sadece 5-10 dk gelip evde oturuyorlar sonra kalkıp gidiyorlar
Valla bizimkiler de öyle zenginler dindar olduğumuz için pek sevmiyorlar kendileri solcu ben kapalıyım mesela hiç canım tatlım gibi yumuşak konuşmaz teyzelerim halalarım
Benim teyzelerim Dayılarım halalarım falan iyiler bize ama baba tarafında ki amcalarım iyi değiller bizimkiler de solcu bir aile bizde dindar ve muhafazakarız bende dindar ve muhafazakar biriyim elhamdülillah Müslümanım ibadetlerimi yapıyorum günde 5 vakit namaz kılıyorum hep dua ediyorum
Maşallah çok güzel ya Allah yoldan ayırmasın ❤️ cidden benziyor hayatlarımız benim anne tarafı biraz cahil baba tarafı da dediğim gibi solcu çok zıtlar uzaktayız çok sık görüşmüyoruz ama sevgilim sürekli akrabalarıyla hiç kavga da etmiyorlar sosyal medyada story atıyor kahve içmeye gidiyorlar kuzleriyle yeğenleriyle pikniğe gidiyorlar nasıl başarıyorlar bunu anlamıyorum
Amin
Benim hiç arkadaşım yok bu yaşıma kadar da hiç arkadaşım olmadı sevgilim bile olmadı çünkü ailem baba tarafım cahil bir Aile onların korkusundan kızlarlara arkadaşlık yapmadım adımı şeye çıkarırlar diye anlarsın ya çünkü ailem böyle
Benimkiler de öyle gizli gizli yaşıyorum aşkımı sevgimi çok saçma ama toplum cahil olduğu için bunlar tabu olarak görülüyor
Benim aileme göre kimin sevgilisi olsa o affedersiniz ama ka**e oluyor o****u oluyor
Klasik TC ailesi işte