Hangi meslek daha iyi (tıp ya da mühendislik okuyan yapan birileri yazarsa daha güzel olur) ?

Tıp ya da bilgisayar/yazılım/makine mühendisliği çokkk güzel meslekler bir o kadarda zor kazanması yapması falan ama sizce hangisi daha iyi tıp ya da mühendislik okuyanlar yorumlayabilir mi 😁?

Hangi meslek daha iyi (tıp ya da mühendislik okuyan yapan birileri yazarsa daha güzel olur) ?
Cevapla