Annem evlat ayrımcılığı yapıyor , ne yapmalıyım?

Ben 22 yasındayım 20 yasında erkek kardeşim var bilgisayar müh. Kazandı bu sene gidicek ama varı toku ne varsa oğullarım diyor ne olsa onları görüyor biz 2 kız 2 erkek kardeşiz ama maddi manevi bir kez olsun kızım kızlarım demezler babam bize lanet okur sevmezler işte ama bir iş olur kızlarım yapmazlar dediklerinde tepem atıyor oğullarınız yok mu ya her şey niye bizim üzerimizde dedim gittim 3. Kişi akrabalara anlattım onlarda haklı çıkardı hadi herşeyi geç kadın hamile alttan al diye diye bir yerlerim çatladı sinirden. 1.5 yıldır kuaför mesleğindeyim zaten zulüm görüyorum harçlık kazanıyorum bu psikolojik baskı yetmediği gibi bu kadın beni üzüyor zaten evde durmamak için çalışmak zorundayım o yorgunlukta rve geliyorum ekmeklerini bile akşama kadar ailecek yatıyorlar Ben almak zorunda olmam beni üzüyor zaten maddi anlamda destek olmadığı gibi manevide yok hep ben herşeye mecburum yapmaya ve bu durum beni aşırı yoruyor ben 1 tane ayakkabı almak için 2 hafta çalışıyorum ama wekek kardeşim zahmetsiz alması benim çok zoruma gidiyor

Annem evlat ayrımcılığı yapıyor , ne yapmalıyım?
Cevapla