Özgüvenim çok düşük ve mutlu olamıyorum. ortama ayak uyduramıyorum?

Arkadaşlar sosyal medyada geziniyorum bazı kızların çok özgüveni tavan yapıyo cok mutlular kıskanıyorum bazen onları ağlıyorum istemsizce :( Ortam içinde nasıl davranmalıyım? Daha doğrusu ben en yakın arkadaşımın yanında çok hareketliyim ve erkeklerle arkadaş olmakta zorluk çekiyorum:/ Nasıl ozguvenım gelıcek ve nasıl davranmalıyım?
Özgüvenim çok düşük ve mutlu olamıyorum. ortama ayak uyduramıyorum?
Cevapla