Bence herkes anne olmamalı ve hata olur yanlış olmaz. Siz affeder miydiniz?

Ben henüz 19 yaşındayken annem birisiyle evlendi benim karşı çıkmama rağmen kabul etmemeye rağmen kaçtı adamla bir süre anneannemlere gidip yemek yedim neyse sonra iş için mecburiyetten geri döndü bana şey diyordu aynı evde yaşayacağız sesini çıkarmadan oturursun sende oturmaz mısın hmmmmm diyordu ;D şimdi pişmanım diyor boşanacağım diyor sevmiyorum onu valla diyor ee neden böyle yaptın madem o zaman? Çocuğunun psikolojisini düşünmedin siz olsaydınız affeder miydiniz

Bence herkes anne olmamalı ve hata olur yanlış olmaz. Siz affeder miydiniz?
Cevapla