Sizce ne kadar doğru bir anne çocuğuna bu kadarını da yapar mı?

Annesi sürekli, telefon gözlerini bozar. demesine rağmen çocuk annesini dinlemiyormuş... nihayet annesi çocuğun gözlerini uyurken boyamış, çocuk uyanınca da gözleri bozuldu zannetmiş ve artık telefona yaklaşmıyormuş...

Saçmalık ötesi bir çocuk bu kadar da korkutulmaz pes artık.
Saçmalık ötesi bir çocuk bu kadar da korkutulmaz pes artık.

Siz ne düşünüyorsunuz?

Sizce ne kadar doğru bir anne çocuğuna bu kadarını da yapar mı?
Cevapla