KIZLAR, EVLİLİK SORUNLARIM HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİZ NEDİR?

3 aylık evliyim ve eşim geç çıktığı günler beni annesi ya da ablasıgile bırakıyor iş çıkışı da abisigille okeye gidiyor haftada iki ya da üçte olsa. Yabancılarla çıkmıyor olabilir ama bıraktığı yerlerde 12 ye kadar durmak zorunda kalınca rahat edemiyorum ki ben uykusu erkenden gelen bir insandım. Lafa gelince kafa dağıtıyorum başka kötü huyum mu var diyor kendisi de ailesi de. Ayrıca annnemlere haftada bir götürüyor elinden geldiğince ama akrabalarıma göndermiyor onlar bize gelsin diyor kendi akrabalarına annesi götürünce hiçbir sıkıntı yok ya da kendisi arkadaşları ile gezmeye gelince hiç mi sosyal hayatım yok benim diyor. Bu konu hakkındaki görüşleriniz neler ne yapmam ya da nasıl davranmam gerekiyor?

KIZLAR, EVLİLİK SORUNLARIM HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİZ NEDİR?
Cevapla