Evlenmiş boşanma aşamasında biri ile yeniden birlikte olunur mu? Evlenmek doğru olur mu?

Kız arkadaşım ile sevgililik yaşadık bitti. Sonra o biri ile ögörüşmeye başladı ve ondan ayrıldı, tekrar görüşmeye devam ettik 2 3 gün sonra yapamayacağını söyledi. Ondan sonra o kişi ile evlenip 1 ay evli kaldıktan sonra ayrılma aşamasındalar ve birbirimizi seviyoruz. Lakin şu süreçte ilişki yaşamamız normal mi? Ya da olmasında sorun olur mu?

Evlenmiş boşanma aşamasında biri ile yeniden birlikte olunur mu? Evlenmek doğru olur mu?
Cevapla