Güncellemeler
+1 yıl
Bence feministler de sevinmesin bu duruma azcık düşünürseniz bu feministlerinde üzülmesi gereken bir durum bakınsanıza dizide ne bir görsel efekt var ne de adam akıllı bir komsept, alın hadi sizde bununla oyalanın üzülmeyin mantığı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bunlar hep sjw denen bi siike sap olamamış düşük iq turnusolleri yüzünden oluyo. Amerikan eğlence sektörünü komple ele geçirip içine ettiler. Yok zenci elfler, she hulklar, feminst robotlar, travesti çizgi film karakteri uzar gider.
Beden olumlama olayı var bide onu atladın obez karakterler falan, marvelde Thorun kendini salıp güneş gözlüklü recep ivediğe dönmesi dışında obez baş karakter görmedik henüz ama onu da görürüz yakında
Bir çok film/diziye bunuda dahil etmeye başladılar çünkü
Bu olmamaliydi:(
Valla She Hulku izlemedim bile öyle mi olmuş?
O zaman favori karakterimi de bok etmişler ne yazık ki...
Benim de fav karakterlerimdendir :((
Stan Lee öldükten sonra Marvelin başına çoluk çocukları geçirmişler galiba
Mezarında ters dönmüştür şu an stan lee
Ya marvel şimdilerde güçlü kadın ideolojisine oynuyor. Hadi yiyorsa bir tarafları dişi shrek yapsınlar. Şişman, çirkin. Yalnız buna rağmen dimdik ayakta ve özgüvenli. 😂😂😂😂😂
Bu gibi bi baltaya baltaya sap olamayıp ahkam kesen insanları avutup onlar üzrinden para kazanmak varken niye uğraşsınlar ki demi yani 🤷♂️
Kanki takılma yeni karakter bulamayınca farklı versiyonlarını çıkartıyorlar işte film yapmak için. Sonuçta bu para kazanma temelli
Yoo daha kullanıcak karakter çok, nerdeyse sınırsız, olmasa tamam dicem ama o kadar karakter varken tam da feminizimin yaygınlaştığı bu dönemde bu karakteri kullanmaları çok göze batıyor işte
Bana da çok saçma geldi. Hulk'u da bitirdiler. Bir şeyin de cılkını çıkarmasalar şaşıracağım. Yakında bebek hulk'ta çıkar
Demi
Hadi yeni bir Hulk filmi yapsalar ve orada yan karakter olarak kullansalar bir şey demem ama bir yan karakterin kendi dizisini yaparak feminizim propodangası yapılması çok saçma zaten efektlerde bok gibi hiç özen gösterilmemiş belli
Yakında trans hulk gelirse şaşırma asdljkf
Dur daha obez Hulk falan bekliyorum ben hdjxhdhx
Bence gayet hoş ne bu kadar rahatsız etti anlamadım?
Detayda belirttim
Saçma değil ama Marvel'ın güç durumlarını yanlış göstermesi canımı sıkıyor artık.
İkiside saçma bence
Tespitin doğru
Teşekkürler
Gereği yoktu
Bence de yok
Dizisinin yapılması da çok saçma bir yan karakterin dizisini niye yaparsın ki zaten ap açık feminizim propodangası bu
Bu kadar detaylı düşünmüyorum