She Hulk diye bir karakterin olması sizce de çok saçma değil mi?

Abi hadi Spider-Womanı Batgirli falan anlarım gücü ve vahşiliği ile öne çıkan bir karekterin niye kadın versiyonunu yaparsın ki çok mantıksız, feminizim propodangasından başka bir şey değil bence hani bide Hulkun kadın versiyonunu yapalım da kadın okuyucular/izleyiciler üzülmesin diye çıkarılmış bir karakter gibi
She Hulk diye bir karakterin olması sizce de çok saçma değil mi?
She Hulk diye bir karakterin olması sizce de çok saçma değil mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Bence feministler de sevinmesin bu duruma azcık düşünürseniz bu feministlerinde üzülmesi gereken bir durum bakınsanıza dizide ne bir görsel efekt var ne de adam akıllı bir komsept, alın hadi sizde bununla oyalanın üzülmeyin mantığı
She Hulk diye bir karakterin olması sizce de çok saçma değil mi?
Cevapla