Kadınların ''Bihter Ziyagil'' karakterini bu kadar çok sevmesi sizce de hastalıklı bir durum değil mi?

Birçoğu kitabını okumadı bile. Bihter annesine olan hırsından Adnanla evleniyor. Adnanı gram sevmiyor özünde. Orada da Adnanın yeğeni Behlül ile bir aşk yaşıyorlar. Ve bu diziyi izleyen 15-25 yaş arası neredeyse tüm kadınlar Bihteri seviyor. Tapıyorlar resmen kadına. Bu çok aşağılıkça değil mi?
Mesela kaç kişi Madam Bovary'de Emma'nın öldüğüne üzülmüştür Fransa'da?
Ya da Anna Karenina?

Ama ne diyordu Nietzsche,
''Kadındaki iyilik bir tür yozlaşmadır.''
Kadınların ''Bihter Ziyagil'' karakterini bu kadar çok sevmesi sizce de hastalıklı bir durum değil mi?
Cevapla