Yaşlanan anne/babalarını huzurevlerine yatırtanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

-
26 Ağustos 2022, huzurevi, saat: 15:40).
Olabilir ben de yatırtırım
İğrenç bir şey
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yaşlanan anne/babalarını huzurevlerine yatırtanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

-
26 Ağustos 2022, huzurevi, saat: 15:40).
Bazılark böyle konularda o kadar at gözlüğü bakışına sahip ki. Yaşlıları ben bakıyorum diyip eve kapatmayı, yaşıtlarıyla sosyalleşmelerini sağlamamayı, kaç yaşında insanlara yük olduklarını muhtaç olduklarını hissettirmeyi marifet sanıyorlar. Tatil köyü gibi huzurevleri var, insanlar sosyalleşiyorlar orada, bi ihtiyaçları olduğu anda işinin ehli sağlık personelleri ilk muayenelerini ve müdahelelerini yapabiliyor, yemeleri gerektiği gibi yemekler yiyebiliyorlar, istediklerinde aileleriyle dışarı çıkabiliyorlar. Bu kötü bişey değil, insanların o yolu seçmesinin sebebini anlamak gerek, hayırlı evlat olmayı anasına babasına gözüne soka soka iyilil yapmak sanıyo millet
Katılıyorum
keşke o anne ve babaların zamanı geri sarıp onları cami avlusuna bırakmasının mümkün olabilmesini düşünüyorum
Açıkcası bazı anne baba tabirleri insana huzursuzluk verecek derece inatçı huysuz olup diğer insanların hayatını karartıyorlar. Çoğunun sosyal yaşamı olmuyor. Bazıları ailesiyle bile konuşmuyor.
Para da çok yoksa evin cehenneme dönüşüyor aniden. Böyle insanların en azından huzurevini ziyaret ederek sosyalleşmesi ve birbirlerini eğlendirmesi gerekiyor diye düşünüyorum.
Kendileri huzurevlerinde kalmak istiyorlarsa bir şey diyemeyiz ama çocuklarının onlara böyle bir şey yapması iğrenç bir şey
Cevap
11Cevap
Huysuz, saygısız ebeveynlerin yeri çocuklarının yani olmamalı.
Anne, baba olmak, çocuklarının kendilerine koşulsuz hizmet edecegi anlamina gelmez.
Herkes ektigini biçer.
Teşekkür ederimm
Valla bu zor bir durum. Felç vs olursa bence yatırmak daha mantıklı olabilir. Ama çok param varsa özel 7/24 bakıcı tutarım herhalde. Allah elden ayaktan düşürmesin
benim bakmamdan her türlü daha iyi bakılacaklar. bunda yanlış bir şey yok. bizim halkımız çcuğumuz bizi istemedi diye yorumluyor bu gereksiz bi duygusallık
Ben yatirmam anamdir bakarim ailenin duasini almak önemli yaslandiginda
Yargılamamak lazım sonuçta neden böyle yaptılar bilemeyiz.
burdakı süreç psikolojık ve tibbi maddiyatla ilgilidir. kımse oturdugu yerden yazmasın .
Ne yaşadıklarını bilemeyiz o yüzden yorum yapmamalıyız
şartlar kesin olarak zorunluysa onlar için de daha iyi olur köpek barınağından bahsetmiyoruz sakin olun
Olabilir ben de yatırtırım.
İmkan varsa herkes ailesine bakmali
Nötr
Bende yatıracağım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?