Yakın arkadaşım erkeklerin yanında değişiyor?

Arkadaşlar bu durumla son zamanlarda yüzleşmeye başladım kendisinin konuştuğu bir çocukla buluştu sonra beni de çağırdı sen de gel diye anlamadım ama gittim yanında olmak için o çocuğun arkadaşı da gelmiş problem yok normal bir şekilde konuşuyoruz ama sürekli onların yanında bana karşı aşağılayıcı tavırlar sergilemeye başladı sürekli bağıra bağıra konuşuyor emir veriyor otur kalkamazsın bana ne düşünüyorsun şu konu hakkında diye soruyorlar o da aynı şeyi düşünüyor diyor yani sanki köpeğiymişim gibi hiçbir düşüncem yokmuş gibi kendisine bağlıymışım gibi davranıyor hatta çocuklar da bu kız senin kuklanmı falan bile dedi yani yok bana çarpıyor yanlışlıkla diyor ama pek inanmadım ve çok sinirim bozuldu normalde böyle davranan bir insan değil onların yanında sanki bambaşka biri oluyor beni küçük düşürmeye çalışıyor birlikte aldığımız bir şeyi kaybetmiştim düşürmüştüm yolda yok kalk git ara falan diye bağırdı laf soktu ve saat gecenin kaçıydı yani tek başımızayken bağıra çağıra konuşsa problem etmem ama onların yanındayken en azından beni düşünüyorsa biraz dikkat etmesini beklerim böyle yapmasının sebebi ne olabilir sizce yanlış mı düşünüyorum

Yakın arkadaşım erkeklerin yanında değişiyor?
Cevapla