Evlendikten 3 ay sonra çocuk yapmak mantıklı mı?

Sevgilim öyle istiyor bebeğimiz olsun diyor hem sıkılırsın onunla ilgilenirsin diyor (iş için 1 aylığına başka yere gidiyor) ama bana mantıksız geliyor en azından 5 ay olsun dedim çok diyor e hiç mi başbaşa vakit geçirmeyelim be hem vücudum bozulcak dur hele bi yani dimi ama

Evlendikten 3 ay sonra çocuk yapmak mantıklı mı?
Evlendikten 3 ay sonra çocuk yapmak mantıklı mı?
Cevapla