Aynen, mahkemeler sizin gibi saldırgan ve kin dolu insanların şikayetleriyle dolsun! Diyanet işleri başkanı altın varaklı makamında, trilyonluk arabasının klimasını kısıp Gülşen'i kınasın! Aynen ya, size kimse bir şey demesin, kanun da sizsiniz, nizam da sizsiniz ülkede. Garibanın çocuğu öldürülünce, malı çalınınca, canı acıyınca kimsede hız yok maşallah!
Gülşen'e koşa koşa soruşturma açanlar neden kadın katillerini yakalayamıyorlar?
Siz ger*zekalı mısınız? İkisi aynı şey mi? Muhalefet etmek için de beyine ihtiyaç var arkadaşlar, bunu kullanın biraz..
Türk milleti tarafından yükselen, popüler olan bir şarkıcı bozuntusu, kalkıp milletin en kıymetli eğitim kurumu olan imam hatiplere ve ordan mezun olan binlerce belki milyonlarca insana HAKARET edip İFTİRA atacak ve siz UTANMAZLAR bu kadını savunmaya kalkacaksınız!
Savunma da şu: Neden kadın katilleri cart curt.. Böyle bir akıl tutulması yok ya vallahi billahi yok!
Demek size hakaret etse o zamanda şu yangınları kim çıkardı mı diyeceksiniz? Bu kadar saçma işte! Alakasız..
1) Hiçbir kamu kurumunda lüks makam araçları olmamalı. İsrafla lüks yaşantıyla, Peygamberin hayatını tavsiye etmek çelişiyor. 2) Siyasetçiler de dahil, hiç kimse din hakkında bu kadar rahat, umarsızca konuşamamalı. 3) Kadına bırak tokat atmayı, bağıranlar bile benim gözümde adam değil, hayvan kadar bile kıymeti yoktur. Karısını öldürenler ve sapıklar, ya idam edilmeli ya da erkekliğine son verilmeli. Bıktık artık her gün tvde kadın cinayeti, aile cinayeti duymaktan.
Aynısını tarkan söyledi gerçekten haklı serzeniş gülşen sade bir söz söyledi diye hapiste ama katiller hırsızlar fetöcüler hep dışarıda işkur müdür sadece istifa etti onuda hemen içeri atın ozaman
Öncelikle Gülşen'in zaten içeri girmesi gerekiyordu onu savunmuyorum. Ama benim de aklıma ilk gelen düşünce neden çoğu katil ve tecavüzcünün üzerinde bu kadar durmuyorlar? Yok takım elbise giymiş yok bilmem ne olmuş diye cezayı hafifletiyorlar? Çoğu kadın eşi için uzaklaştırma kararı aldirmasina rağmen o adamlar yinede neden gidip eşini öldürüyor? Ve bunlara neden engel olunmuyor en başında? Cidden garip.
Hırsızın, yakalanınca “n’aptık adam mı öldürdük?” Savunmasını yapması kadar aptalca, gerîzekalıca bir düşünce. Bu dünyada katiller var diye, hırsızlar var diye, Gülşen karısının işlediği suçu suç statüsünde değerlendirmeyecek miyiz? Kafan güzelmiş birader, güle güle kullan.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Gülşen'in yaptığı doğru mu?
bakın bu ülkede katiller önce suçsuz diye savunur avukatları deliller tam olunca ise tamam suçla ama neden yaptı deyip indirim ister Şimdi aynı olay Gülşen hnm içinde oluyor. suçlumu suçlu ama neden hemen tutuklandı. ya adalet tez verilmeli yoksa hiç bir hükmü olmaz katile de milleti aşlayana da verilmeli cezası
Merak etme Gülşen e kolay kolay bişi olmaz hele ki o saçma ahlaksız tavirlarina rağmen. Bu ülkede olan sadece garibana olur diğerleri de sanatçıları ünlüleri vs. savunur anca
Bu saydıkların gülşenin yaptığı hakaretin kıyaslaması değil hepsi ayrı katagori bir imamın konuşması haftalardır konu oluyor ama gülşen hakaret eder haklı çıkartmak için yüz takla atarsınız
Sedat Peker'in ifşalarının üzerine, Gülşen'in 30 Nisan 'da söylediği şeyi gündeme getirip her türlü medyada ön plana çıkarmak güzel bir strateji. Sedat Peker ne adamsın be
Gülşende gariban değil merak etme sözde koskoca sanatçı para pul var bişey olmaz kendiniz diyorsunuz olan garibana oluyor doğru o yüzden gülşene bişey olmaz avukatları sıralar oraya dert etmeyin kssj
Bu ülke delilerle, canım ve ruh hastalarıyla doludur.
- Hüseyin Nihal ATSIZ
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
diyanet işleri başkanına laf atıyorsun. Eleştirebilirsin buna saygım var ama kulaktan dolma şeylerle yazdıpında buna saygım yok, Lqbt sempatizanı isen zaten düşüncenede sana da saygım yok.
Hiç kimse toplumun belli kesmelerini ahlaksızca yargılayamaz. Gülşen ne bok olmuşta din düşmanlığı yapıyor yatacak yeri yok sahnedeki hallerinden ahlakını da sorgulayabilirsiniz
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
ne alaka yaa. ergen kızların acaba hamile miyim sorularından sonra son dönemde bu sitede gördüğüm en saçma soru gerçekten...
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Sadece kadın katillerimi var Batsın feminizminiz Faili bulunmayan erkek cinayetlerine çocuk ve hayvan katliamlarına niye ses etmiyorsun Amacınız hak arama değil ayricalik