Bu şahıs Twitter üzerinden böyle bir paylaşım yapıyor. Çoğu kişinin şikayet etmesi üzerine hiç bir şey yapmıyorlar. Şahıs serbest. Ama Gülşen imam hatipliler sapık dediği için hapiste. Kaldı ki kadın doğru söylemiş. Ensar vakfında, kuran kursunda neler olduğunu biliyoruz. Diyanetin dediklerini de.
Ülkede bu kadar katil varken Gülşen’in tutuklanmasındaki sebep nedir?
Bu Nasıl Soru Biçimi Ya Ne Demek Nedir Farkındaysanız Gülşen denecek Pislik O güzel Temiz İnsanlara Sapık dedi İftira attı İmam Hatiplilere Yani Birde üstüne dalga geçerek söyledi bunu Bu normal sizce Tamam Tabiki de Katiller de En Ağır cezaları alsınlar Hiçbir canlı cinayeti Asla haketmez tacizleri Falan O Suçlulara Zaten maalesef ki Adalet yok Yani ağır cezalar hemen serbest bırakma ona ayrı kızıyorum Ama Gülşen'in de yaptığı hiç ama hiç normal değil Dine Hakarete de giriyor bu aynı zamanda Dine Hakaret Cezası çok ağırdır Bedelini ödesin
Gül Gül Ölünce de Cehennem de Şeytanlar da Sana Güler Sapık Olan Asıl Sizin Gibi Pislikler dir Tabi Belki Müslüman değilsin İslam'ı kötülemek için elinizden geleni yapıyorsuniz ama bunu başaramaz siniz size inanan zaten ölünce acınası durumda olacak daha fazla konuşma Boş boş
Ulan Sen kimsin ne haddine bu çirkin sözü söylersin ne demek Sapık Ulan Ah o özgürlük sizin gibilerin soyunu kurutmak lazım hani başınıza bela geliyor ya az bile hakediyor sunuz
Kuduran Sensin Sen Tam Bi sapık Zihniyet sin İftira Atacak kadar aşağılık hem de O İçlerinde Sapık Olanlar Zaten İmam dan Sayılmaz yoldan çıkmış pislikler onlar ama hepsi sapık tır ne demek ne haddine böyle görüş senin
Ya bir şey diyim mi profil fotoğrafından bakınca ne halt olduğun belli oluyor o yüzden bu lafı söylemeni anlıyorum Kişilik Kalp yok insanlık yok sende İşiniz gücünüz eğlence Modernlik para için Cinsellik bile yaşarsın sen erkeklerle hadi neyse
Herkes birbirine girsin mi istiyorsunuz kim eli kimin şeyinde belli olmasınmı istiyorsunuz. Bu ülkede bir kadını veya bir erkeği öldüren cinayet işleyene ceza verilir. Ben şimdi birini öldüreceğim ve ceza yemeyecek miyim yahuu komik olmayın mk
Bazıları bozuk cıktı die hepsıne genelleme olursa sonucu bu olur ulkede katıl cok die herkese katıl damlası vurulsa hangısınızın hosuna gider birde o yonden bakın
Birde adalet olmayan ülkede kadına deger verılmeyen ulkemızde ne kadar ses cıkartsakta hepsının bosa gittigini goruyoruz bugun bu kızlarımızın basına gelenler yarın bizim basımıza gelıcek bunada emınız artık
Canım en basıt ornegı aleyna cakır cinayetı o kadar delıl varken hapıse attılar mı atmadılar gittiler uyusturucudan işeri aldılar adamı snra gerı cıktı baska bir kızı daha oldurdu sonuc ortada bsey yok olan bizim kızlarımıza kadınlarımıza oluyor benım bu ulkeden gram umudum yok
Her islamcı sapık olamaz. Bir doktor hastasını taciz ediyorsa var böyle olaylar, her doktoru karalamaz. Sadece insanların iyiliği için uğraşan meslegine adanmış olanlar olduğu gibi böyle islamcılar da var. Bazıları deseydi olabilirdi, onun yerine yüklü bir para alınıp Gülşenden ihtiyacı olanlara veya bi kuruma göndersinler bence hapisten daha makul daha mantıklı üstelik kadın zengin zorlanmaz o kadar. Gülşeni zerre sevmem, son zamanlarda erkeklerin kucağında gezmeleri böyle kışkırtıcı cümlelerle ilgi çekmeleri küçük düşürücü. Fakat aldığı ceza çoğu mahluka uygulansa ülke feraha çıkardı. Bir gecede kelepçe hapis komedi işi.
Her dindar sapık değil ama bunu işe dökenler sapık farkındaysan😁 Gülşen’in seyircisinin kucağına oturmasına mı taktınız şimdi de? O kadar geri kafalısınız ki diyecek söz yok
Evli bi kadının kucaktan kucağa gezmesi sahnede hoş bir davranış degil sanatın amacı farklıdır. Şarkılarını seviyorum hareketleri hoşuma gitmiyor. En ileri kafalı sensin bilmiyorum sende geziyorsun herhalde? Lafını bil öyle konuş
İleri kafalı olduğumu iddia etmedim ama sizin kafanızdan ileri olduğum doğrudur. İnsanların hayatına burnunuzu sokmaktan vazgeçin. Evli bi kadının kucaktan kucağa gezmesi hoş değilmiymiş miş miş.. Seni çok kısıtladılar herhalde
Bunu normalleştirip modernleştiren biri zaten geniştir. Bizimki kısıtlamak değil normali. Gülsenin amaci tamamen gundem olmak ama yanlis seçimlerle. Sana da bu normalse sen gez. Fakat eleştiri kaldırmıyorsan veya hakaretsiz herhangi bi görüş zoruna gidip kuduruyorsan o zaman bi donup kendine bakman soru sormaman gerekir.
Yorumumu muhtemelen hosuna gitmedigi icin sadece basini okumussun. Devamında bir gecede kelepçe yapıp ceza evi komedi işi bu böyle olamaz dedim. Kaldi ki normal olsa önce mahkeme vs olur du. Amaçları gündem değiştirmek, ve devamında bir çok hak edene direk ters kelepçe hadi içeri denseydi, katiliydi sapigiydi o zaman muhteşem olurdu her şey. Alacağı max ceza para cezası olmaliydi benim başıma ölüm tehtidi de geldi taciz de geldi sadece 5 yıl suç işleme verdiler. Ülke boktan, yöneticisinin kendine hayri var sadece
Türkiye de mantık yok ya mantık arama yani gidip birine tecavüz ederler dışarda gezerler ekmek çalar hırsızlıktan içeri atarlar tamamen böyle bit mantık var
Ya sen nasıl sapik dersin, gözünle. gordun mu bütün imam hatip lisesinden mezun olanlar sapik mi şimdi kalbini mi açıp baktın. Boş yapıyorsun kafir kızı kafir gulsen