Çok iyi bir şair yazdım, nasıl olmuş?

Hâlâ sen ekmek fırınındaki 15 yaşında kırılgan kız.
Kuyrukta bekler gelir, adın sanın benim canım o kız.
Kirpiklerinde anlam yüklenmiş sırça bir sicim.
Sen demek, o sahafta göz ucuyla dinlendiğim huzur.

Bizim gri rengi dudaklarımız olurdu ağlardık.
Yola çıkardım anneler doğardı semalar parlardı.
Sen bir türlü tebessüm etmezdin anlardım.
Sen bir gülsen, gülmedin ki ben keyfimden ağlardım.
Akdeniz kadar büyürdü fevkalade gözlerin.
Ve boynundan yekpare dirhem dirhem elbisenle.
Bana masal gelirdi kesik kesik her soluk yüzümde.
Bana masal gelirdi kesik kesik her soluk yüzümde.
Güncellemeler
+1 yıl
Bir gün geldi ve göğü bi başka sevdi kara kurak topraklarTam o gündür ecnebi bir kentte devrildi binalarÖnümden modern çağın nesnesiyle geçtin gittinGerinde sana bir parça beni bıraktı Eylül bittiHer siyah beyaz fotoğraf şeffaf bi pencereSol elin var hep yüzümde bana bi bukle külfetHer siyah beyaz fotoğraf şeffaf bi pencereSol elin var hep yüzümde bana bi bukle küfret
Çok iyi bir şair yazdım, nasıl olmuş?
Cevapla