Sebepsiz yere çok kıskanılıp arkadaşsız kaldığınız oldu mu?

Asla kimse ile uzun arkadaşlığım olmuyor sürekli bir kıskançlık. Böyle de hiç eğlencesi yok.
Sebepsiz yere çok kıskanılıp arkadaşsız kaldığınız oldu mu?
Cevapla