Evlendiniz ve evliliğinizde kendi anne babanızın evliliği gibi geçiyor? Nasıl olursunuz? Ben çekmem filmin sonunu biliyorum mu dersiniz Yoksa her şey çok güzel örnek bir evlilikti zaten mi? 


Garip ama güzel olabilirdi bizimkiler liseliler gibi ya komikler 😂😆 ben daha ciddi bir ilişkiyi tercih ederdim heralde
Aman aman şu an bekar olurdum. Ben dayanamam ya Allah korusun. Canım annem bizim için katlandı keşke daha erken boşansaydı.
Cevap
9Cevap
Mümkün değil olmaz
evden kavga eksik olmazdı. bebekliğimden beri hep kavga ediyorlar küçükken yanımda kavga ettikleri zaman dayanamaz ağlardım çok korkardım hala öyleyim
Artıları da var eksileri de..
Artılarını alıp eksi yönlerini de artıya çevirince süper olurdu.. 😄
bana uyar keödpsödhsl ama bi tık daha eğlenceli olabilir
zor olurdu. sevgileri sabırları bana hep örnek olsa da yaşadıklarını düşününce...
Annem bildim bileli dul
Ve sekse hasret
Asla öyle olmak istemem
Ben aynı senaryoyu görünce boşandım.
En iyisini yapmışsın
Sadece evli olunurdu. Benim için evlilik çok farklı.
Olmasın lan. Bir zahmet. Zaten karşı cins ilgimi çekmiyor, olasılığı da yok
Kötü olurdu diyeyim kısacası.
Mutlu oluruz eşimle hep
Pekte hoş olmaz 🙄
İkinci yılda boşanırdık.
boşanırdım
süper olurdu
Boşanırdım
Güzel olur
boşanırdım ya
Fakirlik fukaralik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?