Ben İztuzu'nda caretta caretta gördüm. Birlikte yüzdük 💙muhteşemdi.
Yıllar önce de yunus görmüştüm.
Ben İztuzu'nda caretta caretta gördüm. Birlikte yüzdük 💙muhteşemdi.
Yıllar önce de yunus görmüştüm.
Yıllar önce bende yunus sürüsüne denk gelmiştim. Çok güzel bir şey olmalı🙂
Sanırım benim için en çarpıcı olanları 99 depremin de, Adapazarı'nda gördüklerim. Kağıt gibi olmuş evlerde, keni cenazesini arayan insanların, komşusunun cenazesine denk gelip, onu çıkarıp, kenarıya koyduktan sonra tekrar mücadeleye devam etmek zorunda kalmas., 50 liralık suyu, sırf su yok diye 500 Liraya satan mahluklardan birisinin, kendi bakkalından fahiş fiyata satarken, gıda yardımlarından alması. 9 aylık ve 2 yaşında 2 meleğin günler sonra çıkarıldıklarında, neredeyse hiçbir şeylerinin olmaması ve çok sakin olmaları. Kimilerinin ölüleleri için ağlarken, evi yıkıldı diye ağlayanların, seslerinin daha gür çıkması. Birisinin yıkıntılar arasında kedileri kovalayan bir yaşla adama "amca dünya yıkılmış sen burada kedi peşindesin yakışıyormu?" diyerek söylendiğin de amcanın "oğlum burada oğlum gelinim ve torunlarım var, kediler onları yemesin diye kovuyorum" derken çocuk gibi ağşaması. Canada kurtarma ekibi deli gibi canlı ararken, kendi insanımızın öylece oturması (ki şokun etkisi olabilir anlarım). Bir cenazenin günler sonra eksik olarak çıkarmış olmamıza rağmen ailenin "bunada şükrü" diyerek bize teşekkür etmesi ve daha niceleri. Sanırım deprem diyebilirim.
Öyle güzel bir olaydan doğan soruya bu cevabı verdim kusura bakma lütfen.
Cevap
14Cevap
Hiç görmedim öyle bir şey
saskinomayra 17 Ağustos 1999 depremi aksamı yerden 10 metre yukarda en fazlar kıpkırmızı ateş topu yuvarlanarak gökyüzünde ilerliyordu ve deprem oldu saat yeraltında uğultu gelmiş gece 3 civari sonra yerle bir olmustu memeleket
Korkunçtu yaşananlar...
havaalanında airbus ve boeing yan yana duruyordu.
boeing, airbusun yavrusu gibiydi.
hayret etmiştim.
zamanla bu görüntüye alıştım.

Iztuzunda ben 😅
🤣
Bir cafede gördüğüm travestiler konusmakar olmasa hepsi kız gibiydi
Ben de geçen gün gördüm, sevgilisi ile gelmişti deniz kenarına. Uzaktan kadın sandık mini bir şort ve atletle denize giriyordu. Yakından görünce anladık
Evet bu doğru.
Birçok aracın karıştığı ve birçok insan hayatı kaybettiği bir trafik kazasına şahit olmuştum
Her gün insan görünümlü bir sürü mahlukat görüyorum daha ne olsun 🤣
Dürüst erkek nadir bir varlık milyonda bir görülüyor
Dürüst olmak yetmez ki
İyi niyetli olmak da gerekir değil mi
Öyle, sadece dürüstlük yetiyosa ben dürüstüm, ama kötüyüm
Ülkede yaşadığım her an çarpıcı
Haklısın
Çarpıcı şeyler görmedim.. 😀
Asansörde 4 travesti ile başbaşa kalmak
Ama ben seni görmedim
su an nerdesin
İzmire dönüş yolundayım
Dalaman - güzelyurt istikametinden geldik
Pörsümüş. çilek.
Nesi çarpıcı
Aaa şaşırdım. Aşarsın umarım
Tır devrilmesi
Korkutucu
Unutmamışsın.. Unutulmaz zaten
Otobüs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?